Один із найбільших банків України вирішив не чекати та реалізувати ці потреби для своїх клієнтів вже зараз. Йдеться про найпопулярніший в Україні мобільний банк Приват24, який запустив єдиний Центр комунікацій. Про останні зміни та головні переваги, розповідає 24 Канал.

Читайте також Українці зберігають в банках майже 1 трильйон гривень: кому довірили свої гроші

Розширений функціонал: що змінилося в інтернет-банкінгу Приват24

Глобальні зміни у світі – це тренд, який не зупинити. Відтак можна сміливо заявляти, що це стосується буквально усіх і кожного. Для Приват24, який визнали найкращим інтернет-банком регіону, це не новина, а спосіб стати ще кращим помічником у світі фінансів та грошей для своїх клієнтів. Ба більше, саме цей банк завжди є флагманом впровадження та розвитку інноваційних ідей та тенденцій.

Приват24 попрацював над підвищенням рівня зручності для своїх клієнтів / Фото Pexels

Відтак у рамках останнього оновлення Приват24 попрацював над підвищенням рівня зручності для своїх клієнтів та створив нове єдине меню "Комунікації", завдяки якому вони отримують низку серйозних та важливих переваг:

  • По-перше, усі необхідно контакти відтепер можна буде з легкістю знайти в одному місці. Це дозволить зберегти час, не докладати зайвих зусиль, а також і дає можливість клієнту відразу обрати оптимальний варіант для комунікації з банком;
  • По-друге, у Приват24 допрацювали опцію комунікації через месенджери Telegram чи Viber, які стають все популярнішими в Україні. Попри те, що такий вид зв’язку був доступний і раніше, але далеко не всі про це знали. Вже у єдиному Центрі комунікацій клієнт зможе обирати найзручніший для себе варіант – звичний чат в Приват24, або зручні та популярні Telegram чи Viber.
  • Унікальну опцію – дзвінок через Приват24 – також без проблем можна знайти у новому меню. Завдяки прямому дзвінку до банку завжди можна не лише оперативно отримати відповіді на питання чи запити, які цікавлять клієнта, а також будь-яку додаткову інформацію у режимі реального часу. По суті це одна з головних точок комунікації між клієнтом та, у такому випадку, банком.

Далі – більше! Клієнти також мають можливість розв’язати низку питань без безпосереднього звернення у підтримку до банку. Це дозволить заощаджувати свій час та самостійно контролювати перебіг ситуації, яка пов’язана з його чи її запитом. Зокрема, йдеться про перевірку статусу раніше поданих заявок – наприклад, у Відділ технічної підтримки або на повернення коштів.

Служба підтримки Приват24 приймає заявки щодо підозр у шахрайстві / Фото Pexels

Ще один критично важливий момент – це можливість напряму повідомити банку щодо підозри про шахрайство. Таким чином, Приват24 робить ще один крок для захисту своїх клієнтів та запобігати виникненню таких проблем.

Також у нове меню Комунікації додали додаткові номери телефонів банку, завжди актуальну мапу відділень банку, банкоматів та терміналів, а також усі офіційні сторінки у соціальних мережах. Це гарантує стабільну та надійну комунікацію між банком та клієнтом, особливо якщо враховувати актуальні виклики, які стоять перед українською банківською системою. Загалом Приват24 також має на меті покращити досвід клієнтів у контексті комунікації, адже банк виводить свої послуги на новий рівень зручності та швидкості.


Приват24 має на меті покращити досвід клієнтів у контексті комунікації / Фото Приват24

Завдяки останнім змінам клієнти Приват24 отримали надійну інфраструктуру, з допомогою якою реально максимально швидко та зручно отримати будь-яку інформацію, розв’язати потрібно питання та турбуватися про власну фінансову безпеку на постійній основі.