Про це, коментуючи розслідування "Української правди" стосовно нового керівника Адміністрації залізничного транспорту, заявив народний депутат від Блоку Петра Порошенка Єгор Фірсов.
За словами парламентарія, схема призначення виконуючих обов'язки керівників в обхід прозорих кадрових конкурсів не дає побудувати в Україні адекватну й ефективну систему управління. На думку Фірсова, у випадку з залізницею, відповідальність за кулуарне призначення повинен нести міністр інфраструктури Андрій Пивоварський.
"Міністр повинен відповідати. Як мінімум, він повинен нести політичну відповідальність. Це зараз стандартна схема, коли в обхід конкурсу призначають виконуючого обов'язки керівника державних підприємств. Я особисто буду піднімати це питання у Верховній Раді, як тільки на сесію прийде уряд. Повинні бути конкурси, має бути все прозоро. Тільки так можна побудувати осудну і адекватну систему, а не кулуарну, де хтось розставляє своїх людей", — зазначив народний депутат.
Депутат також закликав Генпрокуратуру не замовчувати факти, розкриті журналістами "Української правди", а об'єктивно в них розібратися, не займаючись вигороджування "своїх".
"Мені шалено сподобалося, коли Президент, призначаючи Генпрокурора, порадив йому насамперед посадити трьох друзів. Правоохоронні органи повинні садити хоча б не друзів, а ворогів. Але за фактом Генпрокуратури у нас зараз немає. Немає сенсу приховувати той факт, що корупція у виконавчій владі, починаючи з Кабміну, вона збереглася. Цей факт потрібно визнавати, а правоохоронним органам на нього реагувати. А поки прокуратура працює з нульовою ефективністю, досить згадати гучне затримання глави МНС (голови Держслужби України з надзвичайних ситуацій Сергія Бочковського — "24"). Жодного розслідування, навіть за жорсткими звинуваченнями колишнього глави Держфінінспекції Гордієнко. За звинуваченнями в корупції повинна працювати Генпрокуратура і депутатський корпус теж повинен не боятися створювати слідчі комісії, контролювати процес розслідування. Тільки так ми можемо щось змінити".
Нагадаємо, посаду виконуючого обов'язки генерального директора УЗ Олександр Завгородній отримав поза конкурсом за розпорядженням міністра інфраструктури Андрія Пивоварського.
14 липня в Українському кризовому медіа-центрі Олександр Завгородній заявив, що компанія, оформлена на його родичів, ніколи не працювала із залізницею. Однак видання "Українська правда" опублікувала факти, що засвідчують про протилежне.
Як вдалося з'ясувати журналістам, оформлені на сина і брата директора фірми "А.С. Інжиніринг Груп" і "Сферастрой Інвест" активно працювали з Придніпровською дорогою. Перевірка КРУ виявила, що підрядник завищував ціни на роботи. Олександр Завгородній займав на Придніпровській дорозі посаді головного інженера та першого заступника начальника.