Укр Рус
31 травня, 20:59
2

У Резерв+ додали два сервіси: у Міноборони розповіли деталі

Основні тези
  • Оновлення застосунку Резерв+ додало сервіси для відображення даних про інвалідність та збереження попередньої версії військово-облікового документа.
  • Заступниця міністра оборони Катерина Черногоренко підкреслила, що нові функції допоможуть створити єдину екосистему для військовозобов’язаних без черг та очікування.
У Резерв+ з'явилися нові сервіси У Резерв+ з'явилися нові сервіси

В оновленні застосунку Резерв+ додалися два нових сервіси. Одним з них є відображення даних про інвалідність.

Тоді як іншим – збереження попередньої версії військово-облікового документа під час його оновлення. Про це повідомляє 24 Канал з посиланням на Міністерство оборони України.

Дивіться також Нові правила бронювання, ВЛК і виїзд за кордон до 23 років: якою буде мобілізація у червні 

Що відомо про нові сервіси у Резерв+

Заступниця міністра оборони України з питань цифровізації Катерина Черногоренко каже, що тепер група та причина інвалідності відображатимуться в електронному військовому документі.

Щодо самого документа, то його попередня версія зберігатиметься в застосунку, якщо людина вирішить його оновити, тобто, він не зникатиме, як раніше. Водночас у випадку надмірного навантаження на самому документі зʼявлятиметься стрічка із приблизним часом оновлення. 

Продовжуємо наповнювати Резерв+ корисними сервісами. Вони створюють для військовозобов’язаних єдину екосистему, що здатна задовольнити їхні запити без черг та очікування,
 – зазначає Черногоренко.

Вона також запевняє, що до застосунку поступово додають нові функції, які допоможуть бути в курсі актуального статусу військового обліку.

До слова, раніше у Міноборони повідомили про те, що у релізі 1.6.1 Резерв+ оновився безпековий сертифікат, який робить роботу застосунку ще більш захищеною та надійною. Для того, щоб і надалі користуватися своїм військово-обліковим документом та іншими сервісами, потрібно оновити Резерв+ до останньої версії.