Офіційна версія твердить, що причиною катастрофи Ту-22М3 в Іркутській області стала технічна несправність. Хай там як, та це мінус один літак стратегічної авіації, який може масовано обстрілювати Україну.
Дивіться також Полковник "Свиня" та захоплення членами: злив збочень замполіта дальньої авіації Росії 18+
Що відомо про аварію Ту-22М3 у Росії 2 квітня
Про можливу авіакатастрофу спершу написав у своєму телеграм-каналі російський пропагандист, близький до авіаційних кіл. Утім, він відомий численними фальсифікаціями, тож не було ясно, чи аварія справді сталася.
"Зазнав аварії Ту-22М3. Усольський район (Іркутська область, – 24 Канал). Екіпаж шукають", – повідомив він.
Село Буреть Усольського району Іркутської області, де 2 квітня розбився Ту-22М3: показуємо на карті
Однак те, що пише цей телеграм-канал про втрати російської авіації, зазвичай підтверджується. Так і сталося: досить швидко в міноборони держави-агресора повідомили про катастрофу.
Стратегічний ракетоносець Ту-22М3 зазнав аварії в Іркутській області, екіпаж катапультувався, льотчик загинув,
– написали там.
Імовірне відео з місця аварії Ту-22М3
Наслідки аварії Ту-22М3 в Іркутській області
Відповідно до офіційної версії, "Ту-22М3 впав у безлюдній місцевості, на землі руйнувань немає. Причиною аварії, попередньо, стала технічна несправність".
Але це брехня. Російські ЗМІ навели дані, що при падінні поруч із селом Буреть борт зачепив лінію електропередач. У двох найближчих селищах зникла електрика.
А уламки розкидало по дорозі.
Уламки фюзеляжу Ту-22М3, який зазнав катастрофи 2 квітня, розкидало по дорозі: дивіться відео (обережно, мат!)
Також російські ЗМІ показали члена екіпажу, який вижив.
Реакція в Україні на катастрофу Ту-22М3
"Навіть збивати не довелось, самі падають. Модернізували до уламків", – іронізують українські воєнні телеграм-канали.
Журналіст Денис Казанський зауважив, що пілот більше не зможе вбивати українців. І назвав втрату літака хорошою новиною, адже в Росії їх більше не виробляють.
Слід зазначити, що такий бомбардувальник коштує майже 300 мільйонів доларів. Та і загалом втрати стратегічної авіації дуже відчутні.
До слова, з цивільною авіацією у росіян теж величезні проблеми. Через іноземні санкції літаки ледь тримаються купи, а нехлюйство персоналу тільки погіршує ситуацію.