Настільна книга кожного під час війни: для українців створили корисну брошуру з порадами
Джерело:
dovidka.infoПроєкт dovidka.info створив брошуру, яка містить корисні поради для кожного з нас. Під час війни нам усім треба опанувати навички надання першої допомоги, знати, що робити під час хімічної атаки тощо.
Друковані брошури отримали громади прифронтових і прикордонних областей України. Правила, що рятують життя, доступні також онлайн.
Дивіться також Готуються: чому росіяни заборонили мешканцям Херсонщини наближатися до Дніпра
Що міститься в новій брошурі від dovidka.info і навіщо її скачувати
Сьогодні кожен із нас так чи інакше чинить спротив ворогу. Хтось – активно, а для когось бути в безпеці та піклуватись про рідних – це єдиний вид спротиву, на який вистачає сил. Тож ця брошура стане в пригоді кожному українцеві,
– говорить Ігор Соловей, керівник Центру стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки.
Брошуру створили разом із Центром національного спротиву. Ігор Соловей упевнений: прочитані заздалегідь інструкції збільшують шанси на порятунок.
У виданні приділили велику увагу інформаційній безпеці / Скриншоти 24 Каналу
У брошурі "Життя під час війни: поради з безпеки, медицини та спротиву" розповіли, як діяти під час різних ситуацій, що можуть трапитися з кожним. Також є поради з перевірки інформації, кібербезпеки, медицини й спротиву ворогу:
- алгоритми надання першої допомоги пораненим від обстрілів;
- правила безпеки в інтернеті та поради для захисту особистих даних;
- методи ненасильницького спротиву для кожного – в окупації та на прифронтових територіях;
- план дій у разі ядерної або хімічної загрози;
- поради, як евакуюватися, де знайти інформацію про евакуацію та що взяти з собою.
Ось декілька важливих порад із видання / Скриншоти 24 Каналу
"Третій рік проєкт dovidka.info видає безліч порад на всі випадки життя. Сьогодні лише на сайті зібрано понад 200 перевірених інструкцій. Людям зараз особливо важливо відчувати підтримку й мати перевірену та якісну інформацію. Тому dovidka.info постійно створює нові продукти та нові форми донесення інформації", – підсумував Ігор Соловей.