YouTube: YouTube Rewind: Turn Down for 2014

Цілком очікувано відеохостинг розмістив на першій сходинці ролик про себе коханого. Це нарізка мемів, сцен з відеоблогерами, популярних відео – словом, того, чим жив YouTube в 2014 році.

Nike Football: The Last Game ft. Ronaldo, Neymar Jr., Rooney, Zlatan, Iniesta & more

На другому місці короткометражка, у якій анімовані Роналду, Неймар, Руні та інші зірки футболу протистоять клонам і рятують справжній футбол.

Turkish Airlines: Drogba vs. Messi: #EpicFood

Ще один ролик з футболістами. Відео оповідає про черговий етап невблаганного суперництва Дрогба і Мессі поза футбольним полем. Очевидно, ідейне продовження селфі-битви.

Hyundai: A Message to Space

Автори ролика не тільки дали можливість епічно показати дівчинці, як вона любить свого батька, але заодно встановили світовий рекорд, занесений в Книгу рекордів Гіннесса як "Найбільше зображення, намальоване шинами".

Читайте також: 100 років жіночої моди за 2 хвилини

P & G, Always: Always #LikeAGirl

Відео від Always, ймовірно, орієнтоване не стільки на жіночу аудиторію, скільки на чоловічу, піднімає несподіване запитання: а з яких пір робити що-небудь "як дівчисько" стало образою?

Clash of Clans: Revenge

Промо мобільної гри Clash of Clans з Ліамом Нісоном у головній ролі. Харизматичний актор знову приміряє на себе образ свого безкомпромісного персонажа з "Заручниці". Варто відзначити, що ця реклама демонструвалася також на трансляції Супербоула-2015, що теж сприяло її популярності.

Ad Council: Diversity & Inclusion – Love Has No Labels

Зворушлива американська історія про толерантність. Автором ролика виступила некомерційна організація Ad Council, що займається соціальною рекламою, у тому числі і для уряду США.

Air France: France is in the air

Французька реклама про Францію. І десь там про французькі авіалінії. Без будь-якого сюжету, але й не претендує на складну концепцію.

Adidas: Take it

Завершує Топ-10 класична нарізка динамічних кадрів зі світу спорту з серйозним голосом за кадром і не менш пафосними промовами про те, що "сьогодні не належить нікому".

До слова, на YouTube з'явився перший ролик у форматі 8K. Цей формат відповідає відносно новому стандарту Super Hi-Vision і має роздільну здатність 7680 × 4320 пікселів.