Про це повідомляє Defense Aerospace.
Читайте також: В аеропорті Сінгапура система розпізнавання облич шукатиме пасажирів, які запізнились на рейс
Наразі розробникам безпілотної авіатехніки доводиться проводити частину випробувань систем нових апаратів на землі на спеціальних стендах. Льотні ж випробування проводяться на полігонах на військових або спеціальних випробувальних майданчиках, організованих авіаційною владою.
Ні стендові випробування, ні льотні випробування на полігоні не дають можливість повноцінно перевірити роботу дронів в реальних умовах. З цієї причини в США і планується організувати повітряний коридор спеціально для випробувань безпілотної авіатехніки. Як очікується, нова виділена смуга в повітряному просторі буде починатися в аеропорту Гріффіс, що в окрузі Онайда.
Згідно з діючими планами Федерального управління цивільної авіації США, протяжність повітряного коридору для дронів складе 80 кілометрів. Подробиці широти та висоти коридору не розкриваються. Зазвичай ширина таких повітряних смуг становить від 5 до 26 кілометрів.
За спостереження за повітряним рухом в коридорі будуть відповідати радіолокаційні станції малої потужності з активними фазовими антенними гратами. Вони будуть забезпечувати погодні спостереження, злети і посадки безпілотників, а також супровід малорозмірних апаратів.
Тим часом, NASA займається розробкою єдиної системи управління польотами безпілотників, яка отримала назву UTM. Випробування такої системи вже кілька разів проводилися і були визнані успішними. Нова диспетчерська система здатна в автоматичному режимі видавати безпілотникам пріоритети прольоту і організовувати закриті зони для дронів рятувальних служб.