У "Приватбанку" розповіли про нову шахрайську схему

25 червня 2018, 13:50
Читать новость на русском

У "Приватбанку" переконують, що останнім часом було зафіксовано немало випадків, коли з приватних мобільних номерів розсилалися повідомлення про блокування карток.

Як повідомляє фінустанова на своєму офіційному сайті, шахрайські розсилки здійснювалися за допомогою SMS-повідомлень абонентам одного з українських операторів.

Читайте також: Як врятувати свій електронний гаманець від зламу: головна порада фахівців

Так, у тексті таких повідомлень шахраї пропонували зв’язатися за невідомими номерами з метою отримання персональних даних клієнтів.


Невідомі надсилали клієнтам "Приватбанку" SMS, що їхню картку заблоковано

"За фактом шахрайських розсилань банк разом із операторами зв’язку оперативно заблокували номери шахраїв і передали інформацію до кіберполіції. За попередніми даними, шахрайське розсилання велося зловмисниками із Запоріжжя", – зауважили у "Приватбанку".

Крім того, представники банку вкотре підкреслили, що всі комунікації з клієнтами, у тому числі через SMS, вони ведуть виключно зі спеціального номера клієнтської підтримки 3700.

"Приватбанк" не надсилає свої клієнтам сервісних або інших повідомлень зі звичайних мобільних номерів. Як повідомили в службі безпеки банку, також "Приватбанк" не розсилає клієнтам повідомлень про блокування карток", – додали у "Приватбанку".

Нагадаємо, нещодавно в "Ощадбанку" попередили про ще одну шахрайську копію свого сайту: ресурс повністю копіював не лише дизайн, а й контент офіційної сторінки банку.