Про ситуацію з внутрішніми рейсами з посиланням на пресслужбу SkyUp пише Укрінформ. Там нагадують, що відновили рейси з Києва, Харкова та Львова до Одеси, а також сполучення на такі напрямки: Київ – Запоріжжя і Львів – Херсон.

До теми SkyUp зазнала збитків на близько 30 мільйонів доларів за час карантину

Завантаження на цих рейсах становить 62%. На цих рейсах ми надаємо соціальні тарифи. І бачимо тенденцію, що пасажири готові купувати квитки в ціновому діапазоні 500 – 800 гривень,
– уточнили в авіакомпанії.

Втім, SkyUp, що працює за лоукост-моделлю, може забезпечувати лише певний відсоток квитків за ціною на рівні 500 гривень, а зберегти таку вартість на всьому рейсі – неможливо. Річ у тім, що ПДВ істотно збільшує собівартість рейсу.

"Таким чином, ми спостерігаємо таку тенденцію: коли в системі залишаються дорожчі квитки, попит на рейс знижується. Завантаженість рейсу, відповідно, зменшується. Якщо влада не вживатиме ніяких заходів для допомоги авіакомпаніям, то, на жаль, ми змушені будемо розглядати оптимізацію внутрішньої польотної програми", – нарікають в авіакомпанії.

У SkyUp додають, що наразі лише моніторять і аналізують ситуацію. Водночас, дещо краща ситуація у них зберігається з міжнародними регулярними рейсами.

Яка ситуація з міжнародними рейсами:

  • Завантаженість на них близько 100%.
  • Втім, з регулярних рейсів з 1 липня авіакомпанія SkyUp запустила лише рейси до Тірани (Албанія), а з 22 липня почали регулярну програму з Києва, Харкова та Львова до Бургасу (Болгарія).
  • В авіакомпанії сподіваються, що найближчими місяцями ситуація буде покращуватися, і для українців відкриватимуться більше кордонів різних країн, відтак SkyUp почне виконувати більше регулярних рейсів за кордон.
  • Крім того, SkyUp анонсував оприлюднення зимової польотної програми та вже планує польотну програму на літо-2021.