Укрзалізниця дозволила повертати квитки навіть після відправлення потяга
Джерело:
УкрзалізницяУкрзалізниця оновила правила повернення квитків. Тепер пасажири можуть здати їх та отримати повну вартість, навіть після відправлення потяга.
Про оновлення правил повідомили у пресслужбі компанії.
Дивіться також Замість прив'язки до російської імперії: обрали нову назву для Південно-Західної залізниці
Нові зміни до Правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України вже набули чинності.
Офіційно дозволено повертати пасажиру повну вартість квитка і половину вартості плацкарти, якщо пасажир повертає квиток не менше ніж за 6 годин до відправлення поїзда (раніше – не менше, ніж за 9 годин), а також дозволено повертати повну вартість квитка (а не 10%, як було раніше) після відправлення поїзда,
– зазначили в Укрзалізниці.
Водночас додали, що повернути вартість квитка можна не більше ніж, за годину після відправлення поїзда. Втім, вартість плацкарти при цьому не повертається.
Зверніть увагу! Повернути квиток після відправлення поїзда можливо тільки офлайн.Читайте також Ядерна колонія Росії: для чого Путін лякає світ і підставляє Сі
Які ще зміни запровадили на Укрзалізниці
- Офіційно спрощено процес оформлення замовлень для перевезення організованих груп пасажирів. Раніше, згідно з правилами, оформлювати таке замовлення можна було тільки в письмовому вигляді особисто. Тепер процедуру дозволено перенести в онлайн;
- регульовано питання замовлення перевезень автомобіля через електронні сервіси;
- уточнено порядок оплати за перевезення собак та дрібних кімнатних тварин;
- введено нову категорію поїздів, якої раніше юридично не існувало – місцеві поїзди, пристосовані для з'єднання інфраструктури різних видів транспорту, а також визначено порядок оформлення, проїзду та повернення проїзних документів для такого сполучення.
Правила, якими ми керувались раніше, були прийняті ще у 2006 році, а останні зміни в них вносились у 2019 році: вони вже не відповідали сучасним потребам пасажирів та залізниці і обмежували нас в наданні якісного сервісу перевезень,
– пояснили в Укрзалізниці.