Архів
Курси валют
Погода
      youtube @24
      Loading...
      google @24
      RSS СТРІЧКА
      Загальний RSS

      Топ новини

      Відео новини

      Як подолати емоційне вигорання на роботі: поради від Супрун

      Як подолати емоційне вигорання на роботі
      Як подолати емоційне вигорання на роботі / glavcom.ua

      Від емоційного виснаження страждає чимало людей. Особливо в зоні ризику перебувають працівники освітніх установ та медичних закладів , банкіри, соціальні працівники та продавці.

      Як виконуюча обов'язки міністра охорони здоров'я Уляна Супрун написала на своїй сторінці у Facebook, зокрема, робота медика часто супроводжується стресом, адже лікарі відповідають за людські життя і здоров'я.

      Читайте також: Які навушники становлять серйозну небезпеку для слуху

      В Україні один з чинників емоційного вигорання є низький рівень оплати праці. Окрім того, для цього стану характерне відчуття браку енергії, іноді – апатія та відчуження, підвищення відчуття тривоги та дратівливість. І більшість людей помічають цю проблему надто пізно.

      Можуть виникати проблеми з самооцінкою та задоволенням своїми професійними навичками. Симптоми можуть також мати фізичний характер, наприклад, головний біль, коливання ваги, проблеми з травленням та порушення сну,
      – додала Супрун.

      Як позбутись емоційного вигорання на роботі:

      - Визначте причину виникнення цього стану та обговоріть проблему з колегами чи керівником. Знайдіть компромісні рішення з приводу режиму роботи та можливості розвитку професійних навичок.

      - Залишайте час на себе. Хобі та відпочинок допоможе відволіктись від стресу.

      - Підтримуйте здорові звички та регулярно займайтеся спортом, адже ендорфіни допомагають зменшити почуття смутку, депресії та тривоги.

      - Розставляйте пріоритети та цілі у своїй роботі. Повинен бути і відпочинок.

      Читайте також: Як здоров'я залежить від сну та що шкодить організму: цікаві факти

      - Будьте уважними до ваших колег – знаходьте час на розмови та запитуйте про їхні справи не тільки робочі, але й інші. Це допоможе поділитися переживаннями та боротися зі стресом.

      Джерело: 24 Канал
      powered by lun.ua
      Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
      Коментарі
      Більше новин
      При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
      не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
      Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
      Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
      Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
      Залиште відгук