Дизайнер Віктор Хертц вирішив показати людям всі таємниці корпорацій та перемалював їх логотипи та правдивий лад. Таким чином автор відобразив істинну сутність брендів.

Читайте також: Дівчинка повторює образи знаменитостей, аби допомогти хворій бабусі: зворушливий фотопроект

"Гра престолів": Кров і цицьки"

Burger King: "Збільшувач стегон"

Facebook: "Прокрастинація"

Starbucks: "Цукрова бомба"

Apple: "Видимість багатства"

Samsung: "Знаєте, ми дійсно намагаємося мислити інакше"

YouTube: "Відео з котиками"

Олімпійські ігри

Hollywood: "Вторинна сировина"

Carlsberg: "Калорії"

Camel: "Рак"

McDonald's: "Діабет"

Nokia: "Більше жодна дитина не хоче наші телефони"