Зі стратегічними літаками в росіян великі проблеми: у якому стані тактична авіація
На Росії продовжується літакопад. Зокрема, у четвер, 15 серпня, в Іркутській області загорівся та впав бомбардувальник Ту-22М3.
Міноборони країни-агресора повідомило, що причиною падіння Ту-22М3 стала технічна несправність. Авіаційний експерт, заступник генерального директора компанії з виробництва РЕБ Анатолій Храпчинський назвав 24 Каналу найбільшу проблему російської авіації.
Читайте також Забагато хочуть від старої авіації: чому в Росії розбився Ту-22М3
Що спричинило падіння Ту-22М3
Втрата кожного дальнього бомбардувальника Ту-22М3 дуже болюча. Адже якщо психологічно Росія вже попрощалася зі своїми Ту-95, які мають обмежений ресурс через активне використання під час масованих ракетних обстрілів, то Ту-22М3 перебувають на збереженні, хоча й мають великий парк.
Щодо падіння літака Ту-22М3, то слід зауважити, що проблема давня та ніяк не пов'язана із санкціями. Винні у цьому самі росіяни, адже двигун НК-25, який стоїть на цих літаках, давно має проблеми,
– мовив авіаційний експерт.
Доки Росія не знайшла рішення щодо оснащення новими двигунами літаків стратегічної та цивільної авіації, кількість падінь російських літаків збільшуватиметься.
Нині росіяни нездатні виготовляти такі двигуни. Ба більше, ремонт відбувається внаслідок зняття деталей з інших літаків.
Стан тактичної авіації
Росіяни збиралися в новій модернізації Ту-22М3 встановити двигун НК-32 від Ту-160. Утім, із цими двигунами також є проблеми щодо використання і ремонту. Крім того, двигун НК-32 теж потребує модернізації, адже має лише 3 тисячі годин ресурсу.
Для прикладу, двигун НК-12 літака Ту-95 має ресурс близько 33 тисяч годин. Стратегічна та цивільна авіації мають інженерні проблеми, які надалі можуть з'явитися серед гелікоптерів,
– додав Храпчинський.
Водночас виробництво тактичної авіації в Росії розвинуте. Два заводи виробляють шість літаків на рік.