Затори у 80 кілометрів: вантажівки з Росії не встигають виїхати з ЄС до початку дії санкцій
Джерело:
Financial TimesРосійські вантажівки застрягли у заторі в Польщі. Автівки поспішали покинути зону Євросоюзу через початок дії санкцій.
Зокрема п'ятий пакет санкцій передбачає, що вантажівкам Росії заборонено перебувати на території блоку з 16 квітня. Недивно, що станом на 15 квітня вони застрягли в довгих заторах.
Зауважте Через нові санкції ЄС на кордоні у Білорусі утворилась черга зі сотень фур
Російські вантажівки у 80-кілометрових чергах через санкції
Російські вантажівки застрягли в довгих чергах, щоб виїхати з Польщі, оскільки опівночі 16 квітня набирає чинності заборона на їхнє перебування на території блоку в межах п'ятого санкційного пакета проти Росії,
– мовиться у повідомленні.
Керівник польського торгового органу для польських транспортних груп Ян Бучек розповів, що черга на прикордонному переході Корощин із Білоруссю досягла 80 кілометрів.
У середньому ж авто стояли у понад 40-кілометрових заторах і чекали 3 – 10 днів.
Автомобілі не встигають покинути зону ЄС до початку дії санкцій
Неможливо зробити так, аби білоруські та російські вантажівки залишили територію Польщі до завтра (мовиться про 16 квітня – 24 канал),
– заявив Ян Бучек.
Він додав, що Європа "повинна шукати безпечне рішення, адже будь-який агресивний крок Європи проти російських та білоруських вантажівок на кордоні миттєво викличе відплату нашим вантажівкам, які перебувають в дорозі або повертаються з таких ринків, як Монголія, Казахстан та Узбекистан".
За даними Бучека, орієнтовно 3 тисячі польських вантажівок у Білорусі та Росії ризикують потрапити під реакцію російських та білоруських вантажівок, які чекають на кордоні.
В Управлінні національних доходів Польщі заявили, що у п'ятницю вранці 15 квітня:
- на переході "Корощин" вантажівки очікували 33 години;
- на більш північному пункті пропуску "Бобровники" – 56 годин;
- також черги на пунктах перетину кордону в Литві та Латвії.
Мовиться, що митники ретельно перевіряють російський транспорт. Саме тому ці автівки можуть не встигнути покинути територію ЄС і тоді їх арештують.
Керівник компанії Gurtam Олександр Кувшинов, який надає програмне забезпечення для GPS-відстеження автопарку, пояснив – орієнтовно 10 тисяч російських та білоруських транспортних засобів досі перебувають в ЄС.
"Ці машини не повернуться в Росію найближчими днями", – запевнив Кувшинов.
Дивіться також – ЄС схвалив п'ятий пакет санкцій проти Росії: закриті порти й ембарго на вугілля: відео