Неполадки з онлайн-сервісами Укрзалізниці: як повернути квитки на потяг онлайн
- Онлайн-сервіси Укрзалізниці для купівлі квитків тимчасово не працюють через збій у IT-системі 23 березня.
- Квитки на всі рейси можна придбати в касах вокзалів, а повернути – онлайн.
В IT-системі Укрзалізниці стався збій, через що онлайн-сервіси для купівлі квитків тимчасово не працюють. У неділю, 23 березня, касири, чергові на вокзалах та інші працівники станцій по всій країні працювали в умовах підвищеного навантаження.
Про це повідомляє 24 Канал з посиланням на Укрзалізницю. Там розповіли, як можна повернути свій квиток.
Дивіться також Назавжди 32: під час російського обстрілу на Донеччині загинув залізничник
Інструкція від Укрзалізниці
Аби дистанційно повернути свій квиток на поїзд відправленням 23 – 24 березня, достатньо хоча б за годину до рейсу надіслати на електронну пошту services.uz.gov.ua@gmail.com скан-копію або чітке фото квитка та контактний номер телефону.
В Укрзалізниці обіцяють обробити заявку про повернення протягом 3 діб з моменту відновлення роботи систем.
Нагадуємо, квитки на всі рейси, зокрема й міжнародні відправлення 23 та 24 березня, можна придбати в касах вокзалів.
Фахівці працюють цілодобово, щоб вже завтра в першій половині дня дати приємні оновлення. Дякуємо за ваше терпіння й теплі слова підтримки. Продовжуємо роботу,
– йдеться в повідомленні.
Раніше ворог двічі за день вдарив по залізниці у Дніпропетровській області. Унаслідок обстрілу 4 залізничники отримали поранення, із них 2 – у тяжкому стані.