Укр Рус
23 березня, 22:00
1

Неполадки з онлайн-сервісами Укрзалізниці: як повернути квитки на потяг онлайн

Основні тези
  • Онлайн-сервіси Укрзалізниці для купівлі квитків тимчасово не працюють через збій у IT-системі 23 березня.
  • Квитки на всі рейси можна придбати в касах вокзалів, а повернути – онлайн.

В IT-системі Укрзалізниці стався збій, через що онлайн-сервіси для купівлі квитків тимчасово не працюють. У неділю, 23 березня, касири, чергові на вокзалах та інші працівники станцій по всій країні працювали в умовах підвищеного навантаження.

Про це повідомляє 24 Канал з посиланням на Укрзалізницю. Там розповіли, як можна повернути свій квиток.

Дивіться також Назавжди 32: під час російського обстрілу на Донеччині загинув залізничник

Інструкція від Укрзалізниці

Аби дистанційно повернути свій квиток на поїзд відправленням 23 – 24 березня, достатньо хоча б за годину до рейсу надіслати на електронну пошту services.uz.gov.ua@gmail.com скан-копію або чітке фото квитка та контактний номер телефону.

В Укрзалізниці обіцяють обробити заявку про повернення протягом 3 діб з моменту відновлення роботи систем.

Нагадуємо, квитки на всі рейси, зокрема й міжнародні відправлення 23 та 24 березня, можна придбати в касах вокзалів.

Фахівці працюють цілодобово, щоб вже завтра в першій половині дня дати приємні оновлення. Дякуємо за ваше терпіння й теплі слова підтримки. Продовжуємо роботу,
– йдеться в повідомленні.

Раніше ворог двічі за день вдарив по залізниці у Дніпропетровській області. Унаслідок обстрілу 4 залізничники отримали поранення, із них 2 – у тяжкому стані.