Архів
Курси валют
Погода
      youtube @24
      Loading...
      google @24
      RSS СТРІЧКА
      Загальний RSS

      Топ новини

      Відео новини

      Збій в "Укрзалізниці": як безпечно купувати квитки та чи повернуть гроші пасажирам

      На сайті онлайн-резервування квитків "Укрзалізниці" стався технічний збій. Через зміни у графіку руху, вона затримала старт продажу проїзних документів на новорічні свята. На сайті вони з'явилися не за 45 днів, а трохи більше ніж за 20. Як тільки квитки з'явилися, українці почали їх масово скуповувати.

      Тоді система зависла, проте деяким пасажирам все ж таки пощастило, і документи надійшли їм на пошту. 

      Читайте також: "Укрзалізниця" призначила нові поїзди, що з’єднають схід України із центром та заходом

      Українці у соцмережах скаржаться на роботу "Укрзалізниці", адже багато хто планував свої поїздки у період новорічних свят завчасно.

      4 грудня пасажири потягу до Костянтинівки також не змогли поїхати, адже їх проїзні документи так само анулювали, а провідники просто не пустили їх до вагонів. Всім, хто купував квитки онлайн, надіслали бланки замовлень, які треба додатково видруковувати у касі.

      Люди не встигали, а потяг 126Л Київ – Костянтинівка закрив двері за три хвилини до відправлення. Пасажири благали відкрити, але провідники були невблаганні, бо вони ж начальники,
      – написала Ольга Решетилова на своїй сторінці у Facebook.

      Натомість в "Укрзалізниці" лише вибачаються, мовляв, система не витримала. Обіцяють, що найближчими днями всі гроші за не отримані квитки повернуть на рахунки пасажирів. 

      Експерт у сфері транспорту Володимир Шульмейстер наголосив, що пасажири мають вимагати моральну компенсацію у перевізника.

      Експерт у сфері транспорту Володимир Шульмейстер
      Експерт у сфері транспорту Володимир Шульмейстер

      А от Тетяна Косянчук знайшла лайфхак, як не втрапити у халепу з квитками. Дівчина має бізнес – таємні мандрівки Україною, туристи лише перед виїздом дізнаються, куди вони прямують. Вона завжди купує квитки за допомогою спеціального бота у Telegram. 

      Зараз це єдиний бот в Україні, в якому можна здійснювати оплату прямо в середині Telegram. Це єдиний спосіб, за яким нам вчора вдалося купити квитки,
      – додала Тетяна.

      Юристка Тетяна Журавель сказала, що пасажири можуть не очікувати повернення повної суми, яку вони витратили на купівлю квитка.

      Нагадаємо, що 4 грудня в онлайн-системі придбання квитків "Укрзалізниці" стався збій. Через це з людей взяли гроші, проте квитки не надали. Роботу сайту з продажу квитків вже відновили. Людям починають надсилати придбані квитки на електронну пошту або повертати гроші.

      Джерело: 24 канал
      powered by lun.ua
      Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
      Коментарі
      Більше новин
      При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
      не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
      Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
      Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
      Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
      Залиште відгук