І тепер "топ-менеджер" змушений самостійно перевіряти, як виконується ремонт залізничних вагонів, та інспектувати чистоту туалетів в потягах, пишуть "Коментарі".

"Андрій Пивоварський перейшов у міністерське крісло з бізнесу, не маючи за плечима досвіду роботи на залізниці, в авіації або інших сферах транспорту. Вважалося, що відсутність досвіду професіонала-транспортника він компенсує талантом менеджера. Але міністр не впорався ...", — йдеться в статті.

Автори відзначають, що керівники найбільших держпідприємств, які повинні були бути призначені в результаті відкритих конкурсів, вже багато місяців працюють в статусі "виконувачів обов'язки". При цьому, чиновники, що одержали керівну посаду в результаті конкурсного відбору, відчувають труднощі зі вступом на посаду.

У матеріалі також повідомляється, що, не дивлячись на досвід роботи Пивоварського у великій інвестиційній компанії, йому не вдалося організувати взаємодію з іншими держструктурами, в результаті твердження більшості фінансових планів провалено.

"Через дев'ять місяців роботи, з'ясувалося, що Мінінфраструктури не може затвердити фінансові плани держпідприємств на 2015 рік. Особливо гостро це питання стоїть для Адміністрації морських портів (АМПУ), яка амортизувала на своїх рахунках величезні суми, але не може ними розпоряджатися. Тим часом ситуація з днопоглибленням в багатьох портах близька до критичної",
— підкреслюють "Коментарі".

Автори повідомляють, що Андрій Пивоварський, на менеджерські здібності якого покладалися надії, не вдалося навести порядок у сфері держзакупівель.

"За неповний рік його керівництва найбільший державний споживач дизпалива «Укрзалізниця» тричі ризикувала зупинити рух поїздів через його дефіциту. За дивним збігом, усі три рази проблеми залізничників були пов'язані з колишнім працедавцем міністра 1 групою "Континіум"", — сказано в матеріалі.

Наголошується, що також невдачами закінчилися спроби Андрія Пивоварського залучити реальних інвесторів в будівництво концесійної автодороги "Львів — Караковец".

"З дев'яти компаній, що побажали взяти участь у будівництві, Мінінфраструктури відібрало двох учасників. З'ясувалося, що один з них — консорціум "Українські транспортні магістралі" брався за будівництво цієї дороги ще в 1999 році. Французька Bouygues намагалася з'єднати Львів і Краковець платною дорогою в 2005-му, але не змогла залучити інвестора. Навіщо міністр знову відбирає компанії, вже провалили проект, залишається загадкою", — йдеться в статті.

Нагадаємо, ЗМІ називають Андрія Пивоварського одним з основних претендентів на відставку з Кабінету міністрів, яка може відбутися на найближчому засіданні Верховної Ради.