Mercedes-Benz S600

На Детройтському автошоу німецька компанія показала топову версію S-Class останньої генерації.

Седан під індексом S600 традиційно отримав бензиновий 6-літровий двигун V12. Тільки тепер його віддача становить 530 конячок і 830 Н·м.

У динаміці нічого не змінилося порівняно з попередниками (розгін 0-100 км/год за 4,6 с). Зате витрати пального відчутно знизилися - тепер "шестисотий" споживає 11,1 л бензину на 100 км у комбінованому циклі.

За замовчуванням седан прекрасно оснащений. Тут і підвіска Magic Body Control, яка вміє передбачати зміни дорожнього покриття, і 19-дюймові диски. У салоні - обробка панелями з коричневого горіха, дорога шкіра на кермі та кріслах. Ззаду - сидіння з електрорегулюваннями та масажером, дисплеї мультимедійної системи, холодильник і взагалі все, що лише можна собі уявити в автомобілі.

Продажі нового Mercedes S600 на основних ринках стартують у березні.

Volkswagen Beetle Dune

Компанія Volkswagen показала позашляхового "жука". Концепт під назвою Beetle Dune сконструйований на базі хетчбека нинішньої генерації.

Однак від стандартної моделі новинка серйозно відрізняється: нижня частина кузова вкрита спеціальними захисними елементами, у розширених арках ховаються 19-дюймові колеса, а на багажнику встановили кріплення для лиж.

Крім того, автомобілю підняли кліренс аж на 50 мм.

Під капотом концепту - звичайний дволітровий турбодвигун на 211 конячок. У парі з ним працює теж звичайнісінький 6-ступінчастий "робот" DSG. Привід у псевдо-паркетника, щоправда, лише передній.

Таким чином - перед нами автомобіль, який цілком готовий до серійного випуску. За попередньою інформацією, трапитися це може через рік.

Audi Allroad Shooting Brake

Компанія Audi натякнула на моделі недалекого майбутнього. У Детройті "чотири кільця" представили концептуальний тридверний кросовер під назвою Allroad Shooting Brake.

Паркетник оснастили гібридною силовою установкою. Вона складається з дволітрового турбодвигуна і пари електромоторів. Загальна віддача - 402 конячки і 650 Н·м, які дозволяють розігнатися до "сотні" за 4,6 с.

При цьому заявлені витрати пального - 1,9 л на 100 км! Виключно в електричному режимі авто може проїхати до 50 км.

Імовірно, деякі технічні і стилістичні рішення цього дебютанта запозичить новенький міні-паркетник Audi Q1 та спорткупе Audi TT наступної генерації.