Виручка зросла на 14% до 68,82 мільярда євро. Найактивніше продажі зросли в Китаї, де попит на машини німецької марки зріс на 38% до 233,6 тисячі штук.

В основному, китайці купували машини класу люкс і спортивні моделі. Позитивні сигнали були отримані і з США, де інтерес до автомобілів відновлюється після багаторічного затишшя.

У повідомленні автовиробника зазначається, що сукупні світові продажі зросли на 14,2% до 1,66 мільйона автомобілів. На тлі успішного фінансового року BMW має намір збільшити дивіденди акціонерам з 1,3 євро до 2,3 євро за акцію.

"Ми більш ніж досягли нашої мети", - зазначає глава концерну Норберт Рейтхофер, за словами якого 2011 рік став найкращим в історії компанії.

Як повідомлялося, в 2010 році чистий прибуток BMW зріс у 15,4 рази і склав 3,23 мільярда євро. Виручка підвищилася на 19,3% і досягла 60,48 мільярда євро.