Тут зберуться найяскравіші представники сфери Інтернет-маркетингу, які розкажуть і покажуть, як найкраще розкрутити свій бізнес за допомогою digital-інструментів.

СЕО- і СММ-фахівці, блогери і веб-дизайнери, Інтернет-маркетологи та піарники, контент-менеджери і журналісти – тут будуть найкращі фахівці digital-індустрії, щоб відповісти на всі твої запитання!

Гаряче стане вже біля стійки реєстрації – на вході усіх відвідувачів чекає зігріваючий welcome drink.

Хто виступить на конференції?

Тут зберуться вітчизняні та зарубіжні експерти. Усі вони – успішні фахівці і справжні професіонали своєї справи.

Готуйся слухати наступних спікерів:

• Хедлайнер конференції – Діамантіс Кітрідіс – засновник і генеральний директор компанії Citrine Marketing Communication, яка розробляла маркетингові стратегії для Merk-MSD Pharmaceutical, Vodafone, Redken, а також незалежних експертів – політиків і знаменитостей, на конференції він розповість про необхідність digital-стратегії в digital-маркетингу;

Костянтин Кузнецов – офіційний представник міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions в Україні, віце-президент з маркетингу DIALLA Communications Костянтина Кузнецова.

Христина Потоцька – директор з маркетингу TriggMine, яка розповість про сучасні тренди Інтернет-розсилок. Тема доповіді – "Як змусити ваш email-маркетинг крокувати в ногу з часом";

Максим Фьодоров – керівник соціальних медіа Possible Group (Hungry Boys) – поділиться секретними інструментами просування в соціальних мережах. Тема – "#настячирикнисьсэльдаром. Нові підходи в SMM";

Марія Науменко (head of digital communications, WIFI BAR Ukraine) та Сергій Шустов (CEO компанії WIFI BAR Ukraine) розкажуть про найкращий підхід для збору аналітики і ефективних способах її застосування. Тема – "WI-FI-маркетинг: нестандартні механіки, аналітика даних. Факапи і успішні кейси";

Ярослав Ведмідь – засновник і директор цифрового агентства POSTMEN – розкриє секрет про те, як залучити трафік на сайт і заробити на цьому. Тема – "Сайт на 200 мільйонів: продаємо, відстежуємо, профілюємо, автоматизуємо і персоналізуємо";

Григорій Коченов – креативний директор AGIMA – розкриє питання адаптивності сайту. Тема – "Augmented creative".

І це ще не все: модератор Digital Monkey 2016 – Віталій Георгієв. Спеціаліст з 10-річним стажем в сфері маркетингу і реклами, на його рахунку більше 100 успішних проектів. Є директором крупного digital-агентства AdPro. Напевно ви чули про нього. Ця компанія працювала з такими відомими брендами, як Coca Cola, AVON, life :), Snaige, "СушиЯ".

Конференція Digital Мonkeу завершиться запальною передноворічною вечіркою. Організатор – компанія Smile-Expo – обіцяє багато розваг: шоу, музику, конкурси, сюрпризи і подарунки. Відвідувачі заходу отримають можливість особисто поспілкуватися з провідними фахівцями цифрового маркетингу і, можливо, познайомитися з майбутніми інвесторами і партнерами по бізнесу.

Не пропустіть шанс весело та з користю для справи провести час! Все, що потрібно, – придбати квитки на офіційному сайті.