Архів
Курси валют
youtube @24
Loading...
google @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

Карткова безпека: хто відповідає — банк чи сам клієнт?

Хто несе відповідальність за безпеку карткових продуктів: банк чи сам клієнт? відповідь одна - обидві сторони.

Банк втілює сучасні інноваційні розробки щодо безпеки здійснення операцій, а клієнт має приділяти належну увагу їх захисту. І якщо здається, що не передавати реквізити платіжної картки чи пін-код достатньо, то це найперша помилка споживачів, кажуть банкіри.

Ліміти на проведення операцій забезпечать збереження коштів, навіть якщо шахраї викрали дані картки. Особливо їх винахідливість спрямована на зчитування даних з картки, а також при знятті грошей із банкомату. це і скімінгові пристрої, камери чи спецобладнання для зчитування даних власника карти, накладки на клавіатури та елементарні крадіжки.

Найзахищеніша наразі — чіпована картка. Утім, в деяких країнах, як наприклад, у Норвегії, нею не користуються, і абсолютно недієвий її захист при оплаті в інтернеті.

Зрозуміло, має бути міра між зручністю та безпекою, кажуть банкіри. Для цього впроваджують одноразові та sms-паролі, електронні цифрові підписи, що підробити практично неможливо. Однак, хто може вберегти від недбалості клієнта? Тільки він сам, стверджують фахівці банківської справи.

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Коментарі
СЛУХАЙ ON AIR
РАДІО МАКСИМУМ Радіо Максимум
ЧИТАЧІ РЕКОМЕНДУЮТЬ
Більше новин
Новини інших ЗМІ
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук