Архів
Курси валют
youtube @24
Loading...
google @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

Mazda Taiki; FIAT Bravo

17:09, 21 жовтня 2008 149
Mazda Taiki; FIAT Bravo

Минуло лише кілька років з того часу, коли Mazda представила концепт Nagare та пояснила, що це слово є назвою водночас і автомобіля, і нового напрямку в дизайні.

Mazda TaikiNagare означає "течія" на японській, іншими словами - "втілення руху". Під керівництвом головного дизайнера Лоренса фон дер Акера саме таким мав би стати вигляд майбутніх концептів та виробничих моделей компанії.Після Nagare з'явилась Ryuga, що у перекладі з японської означає "елегантний потік"; потім Hakaze, що означає "листок на вітрі". Кажуть, що на створення цього концепту та назву надихнув кайтинг.Побачивши Hakaze на Женевському автошоу, нам здалось, що Mazda таки збирається запустити авто у серійне виробництво. Однак, якби це було правдою, то японці оголосили б про це ще на початку салону. А ось найновіший із серії концептів - Taiki, що означає "атмосфера". Здається, наче корпус завернутий до середини та вкриває механічні підпори. Це ніби зображає Землю, огорнуту захисним шаром. Або тим, що від нього залишилось…Однак справжньою новиною є те, що Mazda представила свій останній концепт на Паризькому автошоу, і кажуть, що Kiyora - це маздівська "одиничка", яка з'явиться вже наступного року. FIAT BravoМи були на дебюті цього авто у Женеві. Ми також були там, коли представляли його попередника - невиразний Stilo, і ще одного прародича у 1995 році. Ми навіть пам'ятаємо, що було раніше - Tipo. Дизайнери FIAT впевнені, що нова модель має бути історичним продовженням попередніх автомобілів компанії. Хіба що модель Stilo викреслили із взірців для наслідування.Від холодного гострого дизайну, розрахованого на боротьбу з німецькими аналогами, італійці повернулись у свою стихію красивих плавних ліній та цікавих деталей. Як не дивно, керував дизайнерами Bravo австрієць Крістофер Райтц, який до цього малював Audi та Nissan. Його погляд з боку на італійські авто зумів виділити специфічні нотки та закріпити їх у нових моделях FIAT. З дизайном Bravo у компанії з'явився новий стиль, нова емблема і, як кажуть самі фіатівці, “почалась нова ера”.Зовнішній дизайн - не єдине достоїнство італійського автомобіля. Тут ще кілька сюрпризів. FIAT Bravo - точно найтихіше авто у своєму класі. Шум ніби засунули у герметичну банку та залишили десь позаду, за бортом. Зокрема у такій приємній особливості "винні" тихі покришки. Тим не менше, ані Volkswagen в Golf, ані Toyota в Auris не вдалось створити у салоні таку шумоізоляцію.1,4-літровий двигун розвиває дивовижні 150 конячок при 5500 об/хв. Натиснувши кнопку "Sport", можна збільшити обертовий момент із 206 до 230 Нм. Максималка 212 км/год та розгін до "сотні" за 8,5 с автомобіля вагою 1,3 т - чудові показники для затисненого у "Євро-4" двигуна невеликого об'єму.Модель Bravo виявилась зрозумілою, приємною та напакованою всіма сучасними "примочками". Авто точно перевершує сподівання. Майже 10 тис. італійців замовили новий Bravo ще до початку його продажів і навряд-чи розчарувались у своєму виборі.
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Дякуємо, Ваша скарга буде
розглянута редактором сайту
СЛУХАЙ ON AIR
РАДІО МАКСИМУМ Радіо Максимум
ЧИТАЧІ РЕКОМЕНДУЮТЬ
Більше новин
Новини інших ЗМІ
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук