Це вже 11-те та 12-те авто, яке клієнти мережі виграли в межах безпрограшної акції "Вигравай авто або знижку на пальне". Вона триває на заправках мережі понад рік і б’є усі рекорди популярності.

Ми дійсно планували акцію тільки на три місяці. Наші клієнти постійно хотіли продовження. І ми бачили як ця акція мотивувала не тільки наших клієнтів приїжджати до нас, а й наш персонал, наших колег працювати емоційніше і з більшим бажанням,
– зазначив керівник департаменту маркетингу мережі АЗК "ОККО" Василь Дмитрів.

За цей час клієнти, які заправляли на "ОККО" від 15-ти літрів пального, витягнули понад 20 млн акційних карток. Кожна картка – виграшна та надає учаснику або знижку на заправку або шанс позмагатись за новеньке авто. Ті, хто витяг унікальну – із написом "АВТО", змагаються за хетчбек на футбольному полі. Правила фінальних змагань прості – потрібно влучніше, аніж суперники, поцілити у ворота, які зменшуються з кожним колом.

"Дякую Львову, дякую АЗК "ОККО", Я буду вірний до кінця цій заправці", – сказав переможець змагань за 11-те авто (Коростишів) Володимир Зорнік.

"Це просто супер! Ми в захваті! Просто не віриться. Це фантастика! Молодець!", – вигукувала група підтримки Алла і Олег.

А от власником 12-го хетчбеку став Дмитро Ушаков із Харкова. Він до останнього не вірив у свою удачу.

"Це космос. Це нереально. Слів немає, одні емоції", – поділився переможець змагань за 12-те авто (Харків) Дмитро Ушаков.

Ті, кому авто виграти так і не пощастило, без подарунків не залишились і отримали по 200 літрів брендового пального Pulls. Але на цьому акція не закінчується – до кінця літа "ОККО" планує розіграти ще як мінімуму 3 новеньких хетчбеки. 12-те Volvo розіграно. Гра триває.