План рішень Беспалов описав у своєму блозі.

"Для початку потрібно встановити правила гри — зрозуміти, де в Києві можна паркуватись, а де не можна. Пропрацьовано це повинно бути, швидше за все, в рамках комплексних схем організації дорожнього руху — КСОДР, яких у Києві, як не дивно, все ще немає", — пояснив Беспалов.

"Після цього необхідно встановити тарифну політику. При чому, тарифів повинно бути не 3, а набагато більше", — додав експерт.

Беспалов пояснює таку необхідність тим, що коли паркувальних місць стане більше, одні будуть більш популярні за інші, і врегулювати процес паркування в такому випадку дозволить лише гнучка транспортна політика.

"Занадто багато автомобілів на цій вулиці і занадто мало на паралельній? Не проблема: піднімемо вартість години паркування на першій і будемо спостерігати перерозподіл на другу. Природно, кожен паркувальний майданчик повинен бути оснащений паркоматом, розміткою та іншими супутніми інженерними елементами", — пише Беспалов.

«Крок номер 3 — це контроль і штрафи. Штрафувати можна тільки після виконаних кроків №1 і №2. Не раніше! В іншому випадку, все буде як завжди до цього моменту", — резюмував експерт.

В блозі Беспалов також прописав детальну інструкцію з користування мобільним паркуванням у столиці. На його думку, додаток дозволяє досягти потрійного ефекту: сучасний, гроші йдуть в бюджет та економія коштів, оскільки можна оплатити будь-який відрізок часу похвилинно.