Архів
Курси валют
youtube @24
Loading...
google @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

Німецькі спецслужби звинувачують Росію у намаганні викрасти звіт про збитий Boeing

На борту збитого Boeing-777 знаходилося 298 осіб
На борту збитого Boeing-777 знаходилося 298 осіб / 24 Канал

Росія намагалася викрасти звіт про катастрофу малайзійського Boeing-777 над Донбасом.

Про це повідомляє Федеральна служба захисту конституції Німеччини. У її доповіді також вказано, що російська ФСБ та військова зовнішня спецслужба ГРУ регулярно проводять такі кібероперації.

Хакерська атака на комп'ютери Ради безпеки Нідерландів сталася торік восени перед оприлюдненням звіту. В ньому йдеться про те, що два роки тому лайнер збили з російського зенітно-ракетного комплексу БУК.

Читайте також: У сейфі детектива, що вів незалежне розслідування катастрофи MH-17, виявили несподівану знахідку

Слід зазначити, що Міжнародна слідча група, яка вивчає обставини аварії літака MH17 на Донбасі, заявила, що знайшла великий фрагмент ракети від установки "Бук" на місці катастрофи.

Прокуратура Нідерландів планує восени оприлюднити перші результати розслідування щодо зброї, з якої у липні 2014 року над Донеччиною було збито малайзійський літак MH17.

До слова, родичі загиблих у катастрофі на Донбасі "Боїнга 777" вимагають від Росії та особисто від Володимира Путіна виплатити 330 мільйонів доларів компенсації за завдану моральну шкоду.

Джерело: 24 Канал
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Коментарі
СЛУХАЙ ON AIR
РАДІО МАКСИМУМ Радіо Максимум
ЧИТАЧІ РЕКОМЕНДУЮТЬ
Більше новин
Новини інших ЗМІ
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук