Peugeot з усіх сил намагається бути серед перших. Що й зрозуміло - аби заткнути багатомільярдну фінансову прірву, французам потрібно відкусити якомога більший шматок. І допомогти в цьому повинен новий міні-паркетник Peugeot 2008.

Автомобіль сконструйований на платформі хетчбека 208, однак є довшим від нього аж на 20 см та ширшим на 5 см. Але це все ще досить компактне авто, яке добре почувається у місті й не завдасть клопоту під час паркування.

Зокрема, завдяки 16-сантиметровому кліренсу. Звісно, для бездоріжжя, навіть для дуже помірного, цього замало, але для бордюрів, ям та снігових заметів - те, що треба. Та й не для офф-роуду це авто - привід у нього лише передній. У всіх комплектаціях.

У дизайні інтер'єру особливих відмінностей від 208-го майже немає. З цікавинок варто відзначити оригінальний важіль коробки передач і селектор режимів фірмової системи Grip Control, який явно скопіювали у Land Rover.

Оригінальну передню панель прикрашає 7-дюймовий сенсорний екран, куди через мобільний інтернет виводяться дані про погоду, трафік тощо. Також система підтримує 11 додатків, зокрема популярні соцмережі, поштові сервіси і "Вікіпедію".

Приємний бонус - повноцінний багажник з мінімальним об'ємом 360 л.

Гама двигунів у Peugeot 2008 - доволі широка. Бензинову гвардію представляють трициліндровий 1.2, пара турбоагрегатів з таким же об'ємом, а також 1.6-літровий мотор. Також є три турбодизелі - об'ємом 1.4 та 1.6. Останній має два варіанти форсування - 92 та 115 конячок.

Усі версії 2008-го серійно оснастять ESP з функцією запобігання ковзанню, системою контролю стійкості та аварійного гальмування.

Орієнтовна ціна цього мікро-кросовера - 15 тис євро.

РОЗМІРИ
довжина 4 160 мм
ширина 1 740 мм
висота 1 500 мм
об'єм багажника 360-1 194 л
кліренс 160 мм

ДВИГУНИ
бензинові
1.2 VTi 82 к.с.
1.2 THP 110 к.с./130 к.с.
1.6 VTi 120 к.с.
дизельні
1.4 HDi 68 к.с.
1.6 HDi 92к.с./115 к. с

ТРАНСМІСІЇ
5МКПП, 6МКПП
передній привід

ЦІНА
~€15 000