Планувалося, що з жовтня 2017 року українці також зможуть подорожувати найдешевшим європейським лоукостом Ryanair. Літаки ірландської авіакомпанії планували здійснювати рейси з аеропортів Києва та Львова до низки європейських країн за досить привабливими бюджетними цінами.

Ввечері, 10 липня, на офіційному сайті лоукосту з’явилося повідомлення про те, що Ryanair йде із України через недотримання раніше досягнутої угоди із Міністерством інфраструктури України та посадовцями аеропорту "Бориспіль".

Офіційна причина, яку напередодні озвучив лоукост, полягає в тому, що "Бориспіль" не виконав угоду, досягнуту в Міністерстві інфраструктури з його нинішнім гендиректором Павлом Рябікина.

Читайте також: Ryanair пішов – погано, але не смертельно, – експерт

Рябікин в свою чергу стверджує, що прихід лоукосту приніс би величезні збитки аеропорту. До того ж, директор "Борисполя" відкидає усі звинувачення (в тому числі і від міністра інфраструктури Володимира Омеляна) про те, що в історії замішаний олігарх Ігор Коломойський та МАУ, яка наразі є базовий авіаперевізником для аеропорту.

Однак це не поодинокий випадок, коли компанія, демонструючи свою непоступливість, відмовлялася йти на компроміси.

Як пише "Економічна правда", ірландський лоукост завжди відрізнявся агресивною поведінкою на ринку і непоступливою позицією. Авіакомпанія регулярно критикує уряд і компанії, які не згодні з її вимогами. У більшості випадків Ryanair вдавалося домовитися, а іноді вони йшли, і часто зі скандалами.

Для прикладу, на початку 2017 року Ryanair пішов з аеропорту в Марселі, бо не захотів платити податки згідно з французьким законодавством. В 2016 році Ryanair пішов із Осло через новий податок на авіапасажирів. А ще у вересні 2016 року лоукост закрив 2 із 15 баз в Італії, скоротив кількість рейсів через збільшення муніципального податку з 6,5 євро до 9 євро за кожного пасажира.


З якими аеропортами не домовився Ryanair: інфографіка