• укр
  • рус
Архів
Курси валют
+12°
+22° +22°
  • завтра
    +22° / +14°
  • п’ятниця
    +22° / +14°
  • субота
    +22° / +14°
youtube @24
Loading...
google @24
vkontakte @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

Дивись онлайн онлайн
укр
Для можливості перегляду онлайну потрібно встановити Adobe Flash

"Радіо Свобода" видалило статтю про Путіна-хабарника

Володимир Путін
Володимир Путін / patrioty.org.ua

Редакція "Радіо Свобода" видалила зі свого російського сайту відверте інтерв'ю петербурзького бізнесмена Максима Фрейдзона, в якому той розповів про корупційне минуле російського президента Володимира Путіна.

"Публікація видалено на прохання співрозмовника "Радіо Свобода", який побоюється за свою безпеку. Приносимо вибачення", — йдеться на сторінці, де раніше знаходився матеріал.

Інтерв'ю з бізнесменом, який виїхав з Росії і судиться зараз із "Газпромом" і "Лукойлом" було опубліковане на ресурсі 23 травня. Однією з тем матеріалу були методи ведення бізнесу в Санкт-Петербурзі в 1990-х роках.

Нагадаємо, у інтерв'ю "Радіо Свобода" Максим Фрейдзон розповів, що російський президент Володимир Путін і глава "Газпрому" Олексій Міллер, займаючи державні посади в Петербурзі в 1990-их роках, не гребували брати у бізнесменів хабарі за прийняття потрібних рішень.

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter

powered by lun.ua
СЛУХАЙ ON AIR
РАДІО 24 Радіо 24
ЧИТАЧІ РЕКОМЕНДУЮТЬ
Більше новин
Новини інших ЗМІ
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2015, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук