Перший заступник мера Олександр Попов з’їздив на оглядини довгобуду. Визнав - з 13 станцій трамваю, 4-5 він проїжджатиме без зупинки, адже їх добудувати не встигнуть. Що ж до якості окремих колій, на які раніше було чимало нарікань, то їх обіцяють замінити.

"Були деякі порушення в технології будівництва, тому сьогодні це теж підтверджено, що частина того залізничного шляху, який був уже збудований, він буде замінений, але це невелика частина і це не буде причиною затримки будівництва цього об’єкту", - каже перший заступник голови КМДА Олександр Попов.

Після реконструкції 20-кілометрова трамвайна лінія буде не такою шумною - обіцяють в "Київпастрансі". Крім того, більшість трамваїв будуть нові, закуплені у київського виробника. Вони не такі сучасні як російські, зате у двічі дешевші.

"До 14 жовтня завод нам має забезпечити не менше 10 таких потягів. Це на початок лінії. Решта потягів - в нас є капітально відремонтовані вагони. Застарілі морально, але фізично нові. І ми можемо скомплектувати в спарки. І таким чином до кінця року вони будуть тут працювати", - каже голова КП "Київпастранс" Микола Ламбуцький.

Коли лінію швидкісного трамваю запустять, його пропускна спроможність становитиме 25 тисяч пасажирів на годину. Дату запуску щоправда переносили уже кілька разів. До того ж у липні одного із заступників голови "Київпастрансу" затримали за підозрою у розкраданні коштів, призначених для будівництва швидкісного трамваю.