Вперше електробус презентували на "Електроні" у листопаді. Тоді подивитись на львівське творіння приїхав міністр інфраструктури.

Два місяці потому машина нарешті виїхала із цеху, щоби пройти виробничі випробування — має наїздити 200 кілометрів.

У роботі електробус дуже схожий на тролейбус, але зручніший, бо не прив’язаний до мереж. Заряду батареї вистачає на 220 кілометрів — дві робочі зміни. Розганятися може до 70 кілометрів на годину.

Маркування пристроїв електробуса — українською. Його роботу контролюють десятки процесорів, за якими спостерігає програміст.

Розробку системи електронного управління узяв на себе телевізійний завод "Електрону": тут поєднані механіка, електроніка та програмування.

Перший український електробус коштує дев’ять мільйонів гривень. Розробники запевняють: за три із половиною роки він окупиться. Адже не потребує пального та є дешевим в обслуговуванні.

Ціна його експлуатації є дуже низька — це 200 гривень. Якщо порівняти це із дизельним автобусом аналогічним: це у 10-15 разів більше — там 2-2,5 тисячі гривень. У нас немає ременів, фільтрів,
— пояснив директор "Електронтрансу" Василь Пецух.

Це перший електробус в Україні. Також він є першим від вітчизняного виробника. Схожі є в Німеччині, Бельгії та Британії.
Автор — Ірина Панчишин.

Читайте також: На вулиці Києва вийшов інноваційний український трамвай