Відтак, авторинок, кажуть аналітики, впорався з наслідками надважкої кризи. Та преміум-сегмент, зазначають експерти, вийшов з коми ще на початку року, а у липні окремі бренди досягли докризових показників. Так, значно зросли продажі BMW завдяки 5-ій серії та новому X5. Вдвічі збільшилися продажі Porsche, а попит на новый Cayenne навіть перевершив очікування і клієнтам доводиться по кілька місяців чекати в черзі на свій автомобіль, нарікають аналітики. В автосалонах прояснюють ситуацію. Мовляв, нині авто - візитівка статусу. Бізнесмени ж, натомість, додають, що гарний автомобіль для них - надійний помічник, який не підведе у важку хвилину. Ресторатор Микола Тищенко зауважує - авто преміум класу обирає саме з цих міркувань. Каже, дорого заплатиш один раз, та матимеш впевненість, що це авто служитиме довго.

”Найголовніше в машині має бути дуже хороший комфорт - в середині машини. Дуже важливо, коли у машині є достатній об'єм двигуна, який дозволяє тобі бути адекватним на дорозі. І приймати рішення самостійно, а не залежити від слабкості мотора”, - каже ресторатор Микола Тищенко.

Заможні українці хоча й втратили частину статків під час кризи, та не збираються відмовлятися від власних забаганок. Планка вартості авто для них вимірюється лише потребами та смаком. В автосалонах на це й розраховують - кажуть, сучасні технології дозволяють довести будь-яке авто до ідеалу і оздобити його за індивідуальними стандартами.

”Можна замовити опцинальне дерево з цікавими візерунками на самому дереві. Можна замовити іменну табличку під ноги, що це авто належить такому ось чи компаній такій. На даний момент у нас є два клієнта, які замовили імені таблички”, - каже представник автосалону Станіслав Денісов.

В автосалонах, аби догодити віп-клієнтам, готові на все. Для роботи запропонують моделі стриманих та класичних кольорів - чорні, білі, сріблясті. Для відпочинку - яскраві та обов'язково ексклюзивні. Зокрема, модні нині спорт-кари, що поєднують драйв та комфорт. Таке барвисте задоволення коштує від мільйона гривень. Та хіба можна встояти перед новинками, що заманюють соковитими кольорами та найширшим функціоналом?

”Не дарма вони мають назву гранд-турізмо. Тобто авто на яких можливі подорожі на дальні відстані. Наш сегмент - успішні люди, в яких вийшло заробити достатню суму грошей, для того щоб бути власником шикарного авто мазераті. Які в той час воліють розкіш, динаміку, агресивність і лакшері”, - каже представник автосалону Кирило Андреєв.

”Красиво жити не заборониш. Серед прихильників розкішного життя - не лише офіційні мільйонери, але й українські чиновники середньої ланки. Любителям люксових авто в Україні є де розігнатись, то ж неможливо відмовити собі у ручному збиранні, максимумі комфорті та потужному двигуні”, - каже журналіст Марія Бірюкова.

Успішних та заможних вирішили наслідувати й держслужбовці, щоправда не за власні, а за бюджетні гроші. Так, за даними Мінекономіки, минулого місяця кілька держустанов за кошти держави придбали легкові авто вартістю до 400 тисяч гривень. Ще в одному відомстві планують закупити VIP-автомобілі нібито для обслуговування перших осіб держави та іноземних делегацій. Від завеликих витрат намагається втримати чиновників глава уряду. Микола Азарова доручив Держказначейству припинити фінансування надмірних видатків. У планах навіть скорочення кількості одиниць службового транспорту в міністерствах та відомствах. Та чи подіють такі заборони, коли автосалони пропонують стільки новеньких мерседесів, бентлі, мазератті та принаймні BMW - час покаже.