Про це повідомляє MRPL.CITY.

Схема перманентного ремонту була придумана посадовими особами "Укрзалізниці". Вони закуповували неякісне обладнання для локомотивів, через що вони постійно ламалися, за планом з/д склади відправляли на ремонт і знову встановлювали контрафактне обладнання.

За даними СБУ, з держбюджету на закупівлю неякісного обладнання було витрачено понад 100 млн гривень, а прибуток, яку недоотримав бюджет, становить сотні мільйонів гривень.

Виявилося, що через постійні поломки УЗ не могла забезпечити перевезення продукції металургійних комбінатів, що призвело до недоотримання держпідприємствами прибутку, скорочення валютної виручки і зменшення надходжень до бюджетів усіх рівнів.

Під час обшуків в структурних підрозділах "Укрзалізниці" і офісах комерційних структур співробітники спецслужби вилучили документацію, яка підтверджує закупівлю чиновниками неліквідних запчастин.

На даний момент одному з керівників департаменту локомотивного господарства УЗ оголошено підозру. Якщо вина буде доведена, йому загрожує до восьми років позбавлення волі.