В ті часи вино зберігалося недовго і швидко псувалося. Проблему вирішили завдяки дистиляції – процесу розділення води та спирту. Так вдалося отримати новий 30-градусний напій, який назвали "брендівайном".

Аби покращити якість цього напою, француз Делакруа Морон спробував перегнати його вдруге. Кажуть, ця ідея прийшла йому уві сні. І результат вразив майстра. Напій набув чистого та приємного смаку. Збільшився і вміст алкоголю. Тепер це був уже справжній 60-градусний коньячний спирт.

Залишився крок, аби напій став справжнім коньяком. Допомогла в цьому війна. Своїм потужним флотом Англія заблокувала Францію з моря. Економіка країни зупинилася. Сотні торгових кораблів із вантажем залишились у портах. І поки країни з'ясовували відносини, майбутній коньяк подвійного перегону стояв у трюмах та насичувався ароматами дубових бочок.

Після відкриття процесу витримки напій почав упевнено завойовувати світ. З'явилися перші коньячні доми, а разом з ними і перші королі коньячної справи.

Саме так – "королями коньяків" назвали компанію "Шустов", яка досягла небачених результатів у виробництві цього напою. Аби вивідати тонкощі справи, сім'я Шустових навіть відправила одного з синів у легендарну французьку провінцію Коньяк.

Упевнені в якості свого продукту, Шустови вирішили позмагатися на престижному коньячному конкурсі в Парижі. У сліпій дегустації журі одноголосно присудила їхньому коньяку гран-прі. За перемогу компанія отримали право писати на етикетках слово "коньяк".

Читайте також: Майстри. Роберт Гонсалвес – канадський майстер ілюзій

Сьогодні від Шустових на заводі залишилася класична технологія, вірність традиціям та любов до своєї справи. Ознайомитися з історією династії та мистецтвом виробництва напою можна в Одесі. У старовинних підвалах коньячного заводу працює єдиний в Україні Музей коньячної справи Шустова.

Тут представлені постійні експозиції на тему винокуріння, виробництва бочок та витримки коньячних спиртів. У музеї можна продегустувати фірмові напої. А також спробувати себе в ролі майстра погребу – Метр де Ше. Змішуючи коньяки різного віку, аромату й смаку відвідувачі мають нагоду створити власну, ідеальну суміш.