• укр
  • рус
Архів
Курси валют
+12°
+22° +22°
  • завтра
    +22° / +14°
  • п’ятниця
    +22° / +14°
  • субота
    +22° / +14°
youtube @24
Loading...
google @24
vkontakte @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

Дивись онлайн онлайн
укр
Для можливості перегляду онлайну потрібно встановити Adobe Flash

Верховна Рада заборонить рекламу на шкільній продукції

Для можливості перегляду онлайну потрібно встановити Adobe Flash

Верховна Рада в першому читанні ухвалила зміни до Закону "Про рекламу".

Документ забороняє рекламу на шкільних підручниках, зошитах та щоденниках. Як кажуть його автори, все це робиться для запобігання політичній агітації в школах перед парламентськими виборами.

“Взагалі-то йдеться про будь-яку рекламу, але ми наголошуємо на політичній рекламі. Тому що, насправді, я не бачила таких прикладів в Україні, щоб там був надрукований зошит з якимись там гаслами якоїсь структури. Але от політики в нас цим зловживають”, - каже співавтор змін до закону "Про рекламу" Ірина Геращенко.

Втім, "рекламні" нововведення підтримали не всі депутати. Мовляв, в Україні є важливіші проблеми з виконанням закону "Про рекламу".

“На телебаченні, коли пивна реклама налаштована виключно на молоде покоління і переконує, що лише молоді люди п’ють пиво. Оце річ, на мою думку є більше зло”, - каже член партії "Батьківщина" Микола Томенко.

Виробники шкільної продукції ініціативу також розкритикували. Хоча, такий прибуток для них є мізерним. На рекламній обкладинці одного зошита виробник заробляє лише 2 копійки, але, кажуть, якщо закон вступить в дію, до них зможуть придертися навіть за зображення тварин або автівок на обкладинках.

“Якщо і заборонити рекламу, то заборонити потрібно тільки політичну рекламу. Вона для дітей дійсно не потрібна. А така реклама, якщо вона з нормальним підходом і нема там нічого на ній поганого, вона жодному учню не заважає вчитися”, - каже генеральний директор компанії "Тетрада" Володимир Чайковський.

З іншого боку, замовники реклами на шкільних товарах від такої заборони особливо не постраждають, - прогнозують експерти. Адже реклама, наприклад, на півмільйонному тиражі зошитів, приносить середній прибуток лише в 20 тисяч гривень.

“Заборона реклами на зошитах - це вона до рекламного ринку має не те, що мізерний стосунок, майже ніякий. Це і по обсягах дуже мало, і по зв’язку з рекламним ринком - це незначна частина, і по важливості для рекламодавців - це теж нуль по суті”, - каже експерт з рекламних комунікацій Артем Біденко.

Батьки школярів так звані "рекламні" зміни схвалюють. Вважають, що психіка дітей стане здоровішою.

Втім, навряд чи цієї осені учні підуть до школи з чистими від реклами зошитами. Адже коли саме зміни до Закону "Про рекламу" ухвалять в цілому - не відомо. А багатомільйонні партії товарів із рекламними обкладинками вже очікують свого виходу на ринок.

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter

powered by lun.ua
СЛУХАЙ ON AIR
РАДІО 24 Радіо 24
ЧИТАЧІ РЕКОМЕНДУЮТЬ
Більше новин
Новини інших ЗМІ
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2015, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук