Представники мережі говорять, що їхні клієнти — бізнес-люди, які цінують кожну хвилину і дуже поспішають. Створення таких магазинів одягу покликані зекономити їхній час і надати щонайбільше задоволення.

Відкриття "METRO Шафа" — ідея саме українського підрозділу всесвітньої мережі, яку втілили в життя провідні фахівці компанії.

Це суто українська ініціатива. Унікальність "METRO cash&carry" в Україні у тому, що нам дається право самим вирішувати, як модернізувати наші відділи всередині торгового центру,
— розповіла директор з продажів "МЕТРО Кеш енд Кері Україна" Юлія Пилипенко.

Почесним гостем відкриття мережі магазинів МЕТРО Шафа став радник губернатора Одеської області Саша Боровик.

Я просто захоплююся сміливістю "METRO" у тому сенсі, що вони не бояться, вони входять в ринок, вони намагаються щось зробити, вони змінюють. Усе стає по-європейськи,
— зазначив Боровик.

Одесити вже встигли оцінити "Метро шафу". А перші покупці мали можливість взяти участь у лотереї. "METRO cash&carry" в Україні буде продовжувати тішити своїх клієнтів цікавими новинками.

Дивіться також: В України зросли шанси знайти вигідних інвесторів