Компанія відзвітувала за перший квартал цього року. Згідно з фінансовим документом чистий прибуток Adidas зріс в 22 рази і склав 295 млн. євро. Для порівняння, за перші 6 місяців минулого року компанія отримала лише 13 млн. євро. прибутків.

Компанія зафіксувала збільшення продажів своїх товарів майже по всьому світу — найбільше в Західній Європі. А ось азійський ринок підвів німецьку компанію. Негативну динаміку продажів Adidas продемонструвала в Китаї, Гонконгу і Тайвані.

Загальний позитивний результат фахівці пов’язують з футбольним мундіалем. Німецька компанія була одним з спонсорів чемпіонату і непогано продавала футбольну атрибутику.

З огляду на вдале перше півріччя, менеджмент Adidas покращив річні прогнози.