Багато проєктів переходили, як естафетна паличка, – Криклій про невиконані завдання

8 червня 2021, 18:43
Читать новость на русском

Владислава Криклія парламент 18 травня звільнив з посади міністра інфраструктури. Ексурядовець зазначив, найбільше його турбувало те, що він залишає багато незавершених планів.

Криклій зауважив, що головне, аби розпочаті ініціативи доводили до кінця. А не згортали. Найважливіші з них він перерахував в інтерв'ю.

До теми Міністри – на вихід: здобутки та провали Степанова, Петрашка й Криклія

Важливо, щоб розпочаті проєкти завершили, – Криклій

Перші два дні мене саме це найбільше дратувало, але потім згадав, що багато проєктів у нас тривалі і переходили, як естафетна паличка, наступному міністру. Але важливо, щоб їх завершували, а не зупиняли, -– наголосив Криклій.

Які пріоритети назвав ексміністр

Передусім ексглава Мінінфраструктури повідомив, що хотів би забезпечити ухвалення пакету законів про автоматичний габаритно-ваговий контроль. За словами Криклія, технічно та організаційно все готово, та документ уже пройшов перше читання у Раді.

Ще один пріоритет – авіабезвіз з Євросоюзом і підписання договору про відкрите небо.

Мінінфраструктури, вважає колишній міністр, слід більше уваги приділити концесії. Окрім "Ольвії" та "Херсону", почали проєкти у "Чорноморську" – мовиться про поромну переправу та контейнерний термінал.

У держави дуже багато напрямків для державно-приватних ініціатив. Я вважаю, що для цього повинна бути окрема інституція, яка буде займатися концесіями, мати достатню експертизу, людей і фінансування,
– пояснив Криклій.

Читайте також Політолог розповів про причини звільнення ключових посад в економічному блоці країни

Криклій не назвав конкретних причин власної відставки

Зазначимо, що сам Криклій наголосив, що остаточні причини його відставки – досі незрозумілі. Ексміністр вважає свою заміну етапом внутрішньокомандної ротації.

Зверніть увагу! На посаді міністра інфраструктури Владислава Криклія замінив колишній керівник "Укравтодору"  Олександр Кубраков.