Багато проєктів переходили, як естафетна паличка, – Криклій про невиконані завдання
Джерело:
Інтерфакс-УкраїнаВладислава Криклія парламент 18 травня звільнив з посади міністра інфраструктури. Ексурядовець зазначив, найбільше його турбувало те, що він залишає багато незавершених планів.
Криклій зауважив, що головне, аби розпочаті ініціативи доводили до кінця. А не згортали. Найважливіші з них він перерахував в інтерв'ю.
До теми Міністри – на вихід: здобутки та провали Степанова, Петрашка й Криклія
Важливо, щоб розпочаті проєкти завершили, – Криклій
Перші два дні мене саме це найбільше дратувало, але потім згадав, що багато проєктів у нас тривалі і переходили, як естафетна паличка, наступному міністру. Але важливо, щоб їх завершували, а не зупиняли, -– наголосив Криклій.
Які пріоритети назвав ексміністр
Передусім ексглава Мінінфраструктури повідомив, що хотів би забезпечити ухвалення пакету законів про автоматичний габаритно-ваговий контроль. За словами Криклія, технічно та організаційно все готово, та документ уже пройшов перше читання у Раді.
Ще один пріоритет – авіабезвіз з Євросоюзом і підписання договору про відкрите небо.
Мінінфраструктури, вважає колишній міністр, слід більше уваги приділити концесії. Окрім "Ольвії" та "Херсону", почали проєкти у "Чорноморську" – мовиться про поромну переправу та контейнерний термінал.
У держави дуже багато напрямків для державно-приватних ініціатив. Я вважаю, що для цього повинна бути окрема інституція, яка буде займатися концесіями, мати достатню експертизу, людей і фінансування,
– пояснив Криклій.
Читайте також Політолог розповів про причини звільнення ключових посад в економічному блоці країни
Криклій не назвав конкретних причин власної відставки
Зазначимо, що сам Криклій наголосив, що остаточні причини його відставки – досі незрозумілі. Ексміністр вважає свою заміну етапом внутрішньокомандної ротації.
Зверніть увагу! На посаді міністра інфраструктури Владислава Криклія замінив колишній керівник "Укравтодору" Олександр Кубраков.