Бренди одягу, які не залишили ринок Росії
За даними Єльської школи менеджменту, станом на зараз є бренди одягу, які досі продають свої товари у Росії, передає 24 Канал.
Читайте також Хто досі годує Росію попри війну в Україні
- Турецький виробник одягу Colin’s – досі продається одяг онлайн;
Крім того, за даними "Економічної правди", ще у 2023 році Colin’s сам лідером на ринку Росії серед турецьких брендів.
- Французький бренд Lacoste досі працює на російському ринку;
Відомо, що місцевим дистриб'ютором продукції в Росії є ТОВ "Лоде". Глобальна коаліція організацій громадянського суспільства B4Ukraine влітку 2024 року надіслала листа компанії з проханням припинити продажі в Росії та вийти з ринку, однак відповіді так і не отримала.
- Крім того, за даними платформи Leave Russia від KSE Institute, New Yorker Group Services International GmbH & Co.KG, що володіє брендом одягу New Yorker, також не залишив Росію;
- FLO Magazacilik (FLO Retailing) – продовжує свій бізнес в Росії;
Холдинг працює у 21 країні, керуючи мережами взуттєвих магазинів FLO, Sport in Street та великим німецьким брендом Reno. Рітейлер також володіє марками US Polo Assn., Kinetix, Polaris, Nine West та Lumberjack.
Розвивати бізнес легше, якщо під рукою власне авто, що відповідає вашому стилю життя. Так, бестселер Škoda Octavia – це баланс комфорту та функціональності. Нічого зайвого, тільки найкращі рішення, щоб полегшити щоденну бізнес-рутину. Матричні фари, бездротове підключення телефону, Front Assist та Cruise Control, тризонне кондиціювання та вибір режиму руху – це далеко не повний список “фішок”, які дозволять насолоджуватися кожною поїздкою.
- Французько-турецька марка LC Waikiki не залишили російський ринок.
Наразі немає заяв щодо діяльності компанії на Росії, однак відомо, що там працюють магазини в 25 містах Росії, включаючи Москву.


