У Києві відкрили Дегтярівський шляхопровід: це має збільшити пропускну спроможність

20 грудня 2023, 15:24
Читать новость на русском

Джерело:

КМДА

Відновлено рух автомобільного і трамвайного транспорту Дегтярівським шляхопроводом. Він розташований на перетині Малої окружної дороги та вулиці Дегтярівської у Києві. Відтепер це фактично новозбудований обʼєкт.

Дегтярівський шляхопровід у Києві протягом тривалого часу перебував у аварійному стані. Причиною було обвалення мосту.

Дивіться також Просідання ґрунту над "Деміївською" оглянули прокурори, там потріскав асфальт: вражаючі фото

Відновлення шляхопроводу

Віталій Кличко повідомив про відновлення об'єкта. Мостовики розібрали конструкції споруди, фундамент та замінили на нові з покращеними характеристиками.

Новий шляхопровід на 1 метр вищий, ніж попередній. Ширина споруди збільшилися з 28 метрів до 40. Довжина шляхопроводу – 36 метрів замість 33. Покращені параметри збільшать пропускну спроможність до 45 тисяч автомобілів на добу,
– йдеться в повідомленні.

За його словами, з моменту будівництва шляхопровід капітально не оновлювали, об'єкт був в аварійному стані.

Відкриття руху Дегтярівським шляхопроводом / Фото КМДА

Міський голова Києва також повідомив, що на новому шляхопроводі зберегли трамвайну лінію, на якій повністю оновили рейки.

За сучасними технологіями влаштували відокремлене трамвайне полотно з посилених монолітних плит. Лінія проходить уздовж вулиці Дегтярівської.

Водночас відкрито рух і заїздами та з'їздами з нового шляхопроводу.

За словами Кличка, увесь комплекс робіт, а саме – влаштування верхнього шару асфальту та покращення території біля зʼїздів та заїздів завершать навесні 2024 року. Також з'являться велодоріжки та тротуари.

У Києві відновили Дегтярівський шляхопровід: дивіться відео

Що відомо про руйнування Дегтярівського шляхопроводу

  • У Києві на Шулявці 30 вересня обвалився Дегтярівський міст. Внаслідок цього інциденту постраждалих не було. Тоді об'єкт повністю зруйнувався і "просів" після того, як на ньому обвалилися конструкції. 
  • Згодом інцидент прокоментували у компанії "Київавтодор", яка займалася його реконструкцією. Там заявили, що відповідальність за роботи на об'єкті несе підрядник. Пізніше стало відомо, що проблем з якістю балок не було. Шість з них встановили "правильно", однак під час монтажу останньої "стався інцидент".
  • Причиною обвалу Дегтярівського мосту стала надзвичайна ситуація на будівельному майданчику. Під час встановлення 7-ї балки вона впала та зачепила іншу частину конструкції. В результаті 6 інших балок теж попадали. А це призвело до руйнування кількох центральних прольотів.