Архів
Курси валют
Погода
      youtube @24
      Loading...
      google @24
      RSS СТРІЧКА
      Загальний RSS

      Топ новини

      Відео новини

      До вересня запустять пілотний проект з концесійного управління ДП "Порт" Южний"

      511 Читать новость на русском
      Андрій Пивоварський
      Андрій Пивоварський / bug.org.ua

      Мінінфраструктури планує до вересня запустити пілотний проект з концесійного управління ДП "Морський торговельний порт "Южний".

      Про це кореспонденту УНІАН повідомив міністр інфраструктури Андрій Пивоварський.

      "Якщо все буде йти так, як зараз йде, то по ідеї до кінця літа ми будемо мати якийсь результат. Але якщо ніде не буде бюрократичних затримок тощо", — сказав міністр.

      Він зазначив, що, якщо не відбудеться технічних зрушень за термінами, то до 15 червня компанія Deloitte завершить оцінку активів.

      "Найближчим часом будуть залучені іноземні консалтери, які міністерству надаватимуть допомогу з маркетингу цього проекту. Це дійсно буде перший пілотний проект. Хотілося б його зробити правильно і дуже дорого", — зазначив міністр, додавши, що хотілося б залучити якомога більше "інтересу з-за кордону".

      У той же час Пивоварський акцентував на тому, що є важливий момент щодо вигоди проекту для держави.

      "Ми не зобов'язані це робити, якщо будемо бачити, що умови, на яких ми можемо віддати порт в концесію, будуть неринковими або неприйнятними", — сказав він.

      Нагадаємо, раніше Пивоварський заявляв, що завершення оцінки активів ДП ​​"Морський торговельний порт "Южний" очікують на початку травня.

      Компанія "Делойт і Туш" стала переможцем оголошеного Фондом державного майна України конкурсу з відбору оцінювача цілісного майнового комплексу ДП "Морський торговельний порт "Южний" у січні 2015 року.

      Партнер "Делойт і Туш" Артур Огадженян зазначив, що концесіонера вибирає держава, а завдання "Делойт" — дати об'єктивну і зважену оцінку майна безпосередньо для концесійного проекту.

      На предмет оцінки вигод держави Артур Огадженян підкреслив, що все залежить від того які завдання ставить перед собою держава.

      "Сьогодні держава хоче в ході прозорого конкурсу вибрати досвідченого оператора, у якого є можливість і готовність вкласти кошти в розвиток порту і тим самим значно збільшити вантажопотік , Це вигідно порту і державі в цілому", — заявив Огадженян.

      Концесія, на думку експерта, найбільш ефективна форма для такого завдання — держава отримує і гроші, і вантажопотік, і зберігає право власності. У той час як приватизація, яку нібито готують для українських портів, характеризується можливістю отримати одноразове значне надходження в бюджет в обмін на права власності.

      Джерело: 24 Канал
      powered by lun.ua
      Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
      Коментарі
      Більше новин
      При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
      не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
      Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
      Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
      Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
      Залиште відгук