Коли не перерахують гроші за неякісні комунальні послуги?
Споживач має право на перерахунок вартості комунальних послуг у період їх ненадання, надання в неповному обсязі або неналежної якості, розповів 24 Каналу Андрій Шелих, юрист АО "EvrikaLaw".
Цікаво Якщо батареї холодні чи вода ледве тепла: як можна зменшити рахунок за комуналку
Водночас законодавство передбачає низку випадків, коли перерахунок не проводиться:
- якщо послуги не надавалися через ремонтні або профілактичні роботи, ліквідацію аварійних ситуацій;
- при нарахуванні за показаннями комерційних вузлів обліку до їх встановлення;
- коли ненадання або низька якість послуг виникла з вини споживача;
- якщо фактична температура у приміщенні з індивідуальним вузлом обліку тепла не відповідає нормативам;
- коли виконавець доведе, що якість послуги на точці обліку відповідала нормам Закону "Про житлово-комунальні послуги" та договору.
За які ненадані комунальні послуги можна повернути гроші?
Як зауважує Андрій Шелих, перерахунок можливий для таких послуг: опалення, гаряча та холодна вода, водовідведення, а також утримання будинків і прибудинкових територій.
Згідно з Порядком перерахунку, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України № 127, перерахунок передбачає зменшення нарахованої плати за послугу відповідно до законодавства та умов договору.


