SsangYong XLV
Компанія SsangYong на Женевському автошоу представила концепт абсолютно нового кросовера - XLV.
Передусім - дизайн. Як запевняють корейці, екстер'єр новинки відображає нову фірмову стилістику. Щось схоже ми побачимо на серійних моделях уже в найближчі кілька років.
Концепт має порівняно невеликі габарити - як звичайний універсал С-класу (4430х1845х1600 мм). Але в салоні 7 місць, причому сьоме сидіння можна вільно пересувати між другим і третім рядами. Щоправда, на конвеєр спершу стане 5-місна версія, а згодом з'явиться й видовжений варіант.
Зручний доступ у задню частину салону забезпечують бічні дверцята, які відкриваються на 90 градусів. Ще один цікавий момент - панорамний дах зі змінною прозорістю.
Щодо техніки - концепт оснащений гібридною силовою установкою, яка складається з 1.6-літрового турбодизеля та електромотора. Останній живиться від літій-іонної батареї.
Серійну версію паркетника SsangYong XLV обіцяють показати вже у вересні на Паризькому автошоу. А в продажу авто може з'явитися наступного року.
Hyundai Intrado
Компанія Hyundai також у Женеві показала концептуальний кросовер. Щоправда, триверка Intrado немає серійного майбутнього. Це, радше, демонстрація технологій та свіжого фірмового стилю.
Так, нові "Хюндаї" будуть значно стриманішими, якщо говорити про екстер'єр. У концепті домінують спокійні, плавні форми. Найвиразнішою частиною є передок з примруженими фарами та агресивною решіткою радіатора.
А от технічно автомобіль є дійсно революційним. Принаймні, у Hyundai щиро вважають, що їхня технологія може здійснити революцію в автомобілебудуванні.
В основі Intrado - просторова трубчаста рама з пластику, армована вуглеволокном. За словами корейців, така конструкція є жорсткішою і на 70% легшою аналогічної з металу.
Рухає кросовером силовий агрегат на водневих паливних елементах. Приблизна потужність системи - 140 конячок, а запас ходу сягає 587 км.
Opel Astra OPC Extreme
Компанія Opel випустить екстремальну версію хот-хетча Astra OPC.
Тридверка отримала дволітровий бензиновий турбодвигун потужністю понад 300 к.с.! Увесь цей табун перебігає через шестиступінчасту "механіку" на передні колеса.
Автомобіль оснащений диференціалом підвищеного тертя на передній осі, а за гальмування відповідає система Brembo з шестипоршневими супортами.
В екстер'єрі особливої уваги вартий аеродинамічний обвіс, масивне антикрило та 19-дюймові колеса. Чимало металевих елементів кузова замінили на карбонові, що дозволило скинути 100 зайвих кілограмів.
У результаті заряджена Astra здатна розігнатися до 100 км/год приблизно за 5,5 с!
У салоні - спортивні крісла-ковші з шеститочковими ременями для водія і переднього пасажира. Замість заднього дивана встановлений каркас безпеки.
Однак придбати опелівське чудо зможе далеко не кожен охочий. Крім захмарної ціни, авто випустять у надзвичайно лімітованій серії - від 50 до 300 екземплярів.