За словами активістів, чиновники "забивають баки" людям популістичними гаслами, і не показують реальних цифр. Представники метрополітену бідкаються: кожен четвертий пасажир — пільговик. Вагони та все технічне обладнання — у занедбаному стані.

Читайте також: Українці вшановують пам'ять загиблих під Волновахою

А за рекламу підприємство отримує лише 12 % від прибутку. Активісти ж впевнені, що підвищення до 4-ьох чи 5-ти гривень вартості проїзду у метро необгрунтоване. І було би непотрібне за правильної політики міської влади і метрополітену. А так — усі виручені кошти від реклами зараз йдуть на рахунки приватних фірм, а не в бюджет столичної підземки.

Рядові працівники метрополітену не поділяють позиції пікетувальників. Розповідають, що в першу чергу люди будуть платити за власну безпеку. Пересічні кияни пропозицію міського голови Віталія Кличка теж не підтримують. Мовляв, чиновники корумповані, а у звичайних людей забирають останнє.

Нагадаємо, міський голова Віталій Кличко повідомляв, що ціна на проїзд в метро зросте у січні-лютому до чотирьох гривень.