Про це 24 каналу розповів експерт Defense Expressе Іван Киричевський. Він каже, що всі словесні ігри від Пентагону в сторону "домовилися домовлятися" не впливають на перебіг поставок в Україну.
До теми Вирішує багато завдань у бою, – у Defense Express назвали найефективніші винищувачі для України
Експерт зазначив, що є багато специфічних нюансів щодо поставки тих самих F-16.
"Наприклад, в американців є фактично недовиконаний контракт на поставку таких літаків Болгарії і Словаччині, бо це мало початися на початку 2022 року, але в результаті станется щонайменше на рік пізніше", – розповів він.
Киричевський пригадав, що коли йшлося весною про те, щоб Польща передала Україні літаки МіГ-29 і на заміну отримала б F-16. то це теж не погодили. "Причина була в тому, що нових літаків строгого типу у американців начебто немає", – каже він.
За його словами, не варто виключати розмови про те, що американці затримують виробничі ланцюжки як спробу приховати важливіший процес, який має закінчитися позитивно для України.
Але й твердження про те, що в нас немає інфраструктури обслуговувати F-16, а тому ми не зможемо отримати ці літаки, грають на дезінформацію противника. Адже в 2011 році були спільні навчання американців і Повітряних сил України, на яких F-16 успішно сідали в Миргороді. Тоді про "відсталу інфраструктуру" не говорили, а що вже говорити про 2022 рік,
– зауважив експерт.
Киричевський наголосив, що заступник міністра оборони США зробив цікаву обмовку – дав натяк спитати краще про те, коли Словаччина передасть Україні МіГ-29.
Експерт Defense Expressе наголосив, що Україні треба орієнтуватися на варіант поставки літаків F-15 та F-16. Нам треба дуже багато літаків, зокрема і радянські.
Дивіться повне інтерв'ю з Іваном Киричевським: відео 24 каналу
До слова, речник Повітряних сил ЗСУ Юрій Ігнат повідомив, що росія має близько 4 тисяч одиниць літальної техніки. Однак сюди входять як конкретно бойові літаки, так і військово-транспортна авіація тощо. Та й не всі "пташки" в окупантів у справному стані.