Архів
Курси валют
Погода
      youtube @24
      Loading...
      google @24
      RSS СТРІЧКА
      Загальний RSS

      Топ новини

      Відео новини

      НАБУ повинне перевірити "Укрзалізницю", – промисловці

      177 Читать новость на русском
      Олександр Каленков
      Олександр Каленков

      Національному антикорупційному бюро пора звернути увагу на філію ПАТ "Укрзалізниця" – "Центр транспортної логістики" (ЦТЛ).

      Таку думку, коментуючи заяву глави "ЦТЛ" Сергія Подгородецького про нібито шантаж УЗ з боку представників підприємств гірничо-металургійного комплексу, висловив президент Об'єднання підприємств "Укрметалургпром" Олександр Каленков.

      Він заявив, що розподіл вагонів (розподіл вагонів між вантажовідправниками – РЕД.) – це одна з найбільш "хлібних" годівниць для цілого ряду керівників УЗ, які не поспішають розібратися з проблемою забезпечення піввагонами підприємств ГМК, як того вимагав прем'єр-міністр Володимир Гройсман.

      "Учасники ринку говорять про найрізноманітніші схеми – і готівкова "подяка" начальнику станції за притримання для розуміючого вантажовідправника вагону, і більш вагомі "бонуси" для керівників середньої ланки за системне забезпечення середніх вантажовідправників, і "топ-левел" – квоти на рівні "ЦТЛ" в обсягах сотень і тисяч вагоновідправок в парку УЗ між приватними експедиторами (з розряду "стіл і стілець"), які за помірну винагороду в 10%-25% від тарифу забезпечать шановному вантажовідправнику стабільний потік таких дефіцитних х піввагонів", – повідомив О. Каленков.

      Каленков повідомив, що на ринку піввагонів утворився дефіцит і ключову роль у ньому зіграла "Укрзалізниця" – через брак локомотивів, палива, постійні затори оборот піввагонів впав з 6,9 доби в 2013 році до 9,1 доби в першому півріччі 2017 року.

      Також Каленков прокоментував заяву Подгородецького про перевезення виключно стратегічно важливих вантажів – енергетичного вугілля і щебеню для будівництва доріг: "Для мене як керівника профільної асоціації дивно чути, що руда і метал, які формують понад 40% вантажної бази УЗ і більш ¼ валютних надходжень в країну, не є стратегічними".

      "У ГМК ситуація вельми печальна – підприємства платять тариф УЗ на тому ж рівні, що і всі інші вантажовідправники України. І за цей тариф УЗ будує нові вагони. Але середнє забезпечення ГМК парком піввагонів УЗ з початку року становить всього 20%, при цьому окремі підприємства забезпечені всього на рівні 3-5%. ГМК зазнає збитків через дефіцит рухомого складу, і ми вимагаємо справедливого ставлення до ГМК і до всіх інших вантажовідправників України, а саме забезпечення навантаження піввагонами УЗ всіх підприємств України на рівні 35%-40%!! Пан Подгородецький – акцентую всіх !!! І на рівні 35-40% – це частка УЗ, якщо раптом після десятків моїх звернень на адресу УЗ для Вас ця цифра є новиною. І якщо це називається лобізмом – так, ми це лобіюємо. Ми лобіюємо пропорційний розподіл вагонів серед вантажовідправників України, що усуне корупцію в цьому питанні на 90%, оскільки просто не буде за що давати хабарі співробітникам УЗ!", – додав О. Каленков.

      Джерело: 24 Канал
      powered by lun.ua
      Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
      Коментарі
      Більше новин
      При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
      не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
      Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
      Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
      Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
      Залиште відгук