Він запевняє, що українські розробки стають здобиччю гігантів ринку. Наприклад, як це сталося з українським стартапом Viewdle, який купив Google.

Така ж історія відбулася з одеським стартапом Looksery. Цей мобільний додаток обміну повідомленнями з фото і відео придбав Snapchat за 150 мільйонів доларів. Уся команда переїхала з Одеси до США.

Як тільки на ринку з'являється успішний стартап або "продукт додаткових можливостей", його відразу купують або поглинають гіганти ринку – така об’єктивна реальність. Для наших розробників, впевнений Тiзенгаузен, все-таки є можливість добре заробити, але не конкурувати з гігантами,
– розповів він.

Будь-який стартап з України, якщо говорити про месенджери, чи соцмережі, потрібно орієнтувати на глобальний ринок. Однак, конкурувати з рекламними бюджетами лідерів ринку є самогубством, впевнений Тiзенгаузен.

Водночас український програміст Андрій Музиченко бачить також складність розвитку для національних розробок у небажанні українців відмовлятися від світових продуктів.

Читайте також: Небезпечніші за "ВКонтакте": низка російських сайтів може потрапити під блокування в Україні

"Українські користувачі не готові платити за класні ідеї своїх співвітчизників. Компанії зі збору коштів не покривають потреб розробників. Тому сильні команди програмістів, натхненні зробити щось грандіозне, зазвичай перекваліфіковуються і працюють на закордонного замовника", – зазначив Музиченко.

Більше про українські розробки читайте у матеріалі: The Ukrainians, Nimses та інші: чи мають майбутнє українські розробки