Зубчата гума, залізобетонні бампери та всілякі вм’ятини на автомобілях лише вітались, а от власників автівок з шкіряним салоном до перегонів не допускали.
За два місяці до змагань підготовив свій автомобіль наймолодший учасник 14-річний кримчанин Михайло Сазонов. Він разом з батьком переробили японську автівку на короля бездоріжжя.

Якщо серед іномарок авто хлопця було безперечним лідером змагань, то серед вітчизняних машин не було рівних УАЗу. Точніше від цього УАЗу залишилась лише назва, все інше саморобні вигадки трьох поколінь родини Юмашевих. Дідусь, син та онук вже кілька років вдосконалюють цю машину. Зараз чоловіки працюють над тим, щоб машина не лише вправно долала бездоріжжя, а й могла плавати.

Олександр Юмашев (механік): “Дві лебідки поставили, одну механічну - муфту знайшли від кондиціонера з’єднали її поясом з двигуном і підключили через кардан лебідку механічну. Вже краще”.

Щоб всі автомобілі незалежно від підготовки та країни виробника мали рівні шанси на перемогу, організатори поділили трасу на три відрізки - швидкісний, грязьовий та перешкодний. Саме це додало видовищності змаганням, які цього року зібрали 25 команд учасників та понад 20 тисяч глядачів.