Так до прикладу вона каже, стало виключення з підручника історії для 5 класу поняття “штучний голодомор” та відсутність інформації про Помаранчеву революцію. Разом з тим, освітянка зазначила, що із запровадженням 11-річки вітчизняний освітній процес входить до стану стагнації. Мовляв, аби викласти повний об’єм інформації міністерство готове піти на зниження стандартів вимог. Також піддалися критиці з боку Лілії Гриневич й ініціативи щодо запровадження так званих нульових класів.

”Всі фахівці, які працюють з 5-річними дітьми збентежені, тому що діти п’ятирічного віку не можуть сидіти у шкільному класі. Це діти, яких не треба вчити рахувати і читати. Їм треба розвивати моторику, почуття, творчість - це зовсім інший спосіб роботи з такими дітьми”, - каже екс-директор українського центру оцінювання якості освіти Лілія Гриневич.

Також освітянка зазначає, що дотепер не вирішене питання викладання у старших класах нового предмету “світова література” замість “зарубіжки”. Мовляв, у викладачів немає ані навчальної програми, ані підручників. Відсутні вони і на сайті Міносвіти, вказує фахівець.