“Всі 4 їхали дуже сильно, тому до останнього моменту тут важко було сказати хто виграє. Дуже хотілося, ось виграв. В 91-му або 92-му році перший раз стартував, точно не пам'ятаю, 32 машини було в одному тільки формульному класі. 1300 обсяг. А зараз це просто, маючи спорткомплекс і з такою кількістю учасників”, - каже учасник змагань з Білорусі Юрій Кондратюк.

Один з болідів фінішу не дістався через проблеми з мотором. З дистанції сходили і автомобілі інших класів - зокрема “Турінг Лайт” - з об’ємом двигуна 1,6. Тож для перемоги потрібна не сила мотору, а вміння набирати швидкість після повороту - каже переможець змагань Ігор Скуз.

“В нас, як тільки людина починає займатися гонками, приходить в кільцеві гонки наприлкда, всі хочуть найпотужнішу машину, найпотужніший мотор, про вміння пілотувати - це всі кидають на другий план, це не найголовніше для них, для них найголовніше - потужний мотор. В 99,9% випадках потужна машина без досвіду нічого не вирішує”, - вважає учасник змагань Ігор Скуз.

Загалом у цьому етапі чемпіонату України з кільцевих перегонів взяли участь близько 30 автомобілів. Чи не всі вони фінансують свою любов до автоспорту з власної кишені.