Феміда заборонила застосовувати блокіратори. Тож засіб впливу на недобросовісного водія - зник.

Олена Поліщук (начальник КП "Київтранспарксервіс"): "Ми зняли зразу всі служби. Наша служба з дотримання правил паркування зразу від’їхала, і сьогодні ми не перешкоджаємо виїзду транспортних засобів."

Рішення суду завдало паркувальникам фінансового клопоту. Уже цього місяця прибуток від паркмайданчиків, зменшився. У "Київпарксервісі" сподіваються хіба що на порядність водіїв. Такі, як виявилося, ще існують.

Анатолій (водій):
"Ну, я так стараюсь по чесному, тому плачу практично завжди коли зупиняюся."

Олексій (водій): "Якщо тут є знак платна парковка, то я так розумію, що я маю заплатити за це."

Активісти Комітету прямої дії стежать за столичними паркувальними майданчиками вже півтора року. Кажуть - збитків парксервіс практично не зазнає, адже тарифи завищені, хоча в правилах паркування чітко записано, з чого вони складаються.

Дмитро Гнап (голова Комітету прямої дії): "Ми водіїв закликаємо сплачувати цей місцевий збір за паркування. Він становить 1% від одного неоподаткованого мінімуму громадян за годину паркування, тобто 1% від 17 гривень - це 17 копійок. Ці гроші ми зобов’язані заплатити. Решта грошей - це так звані послуги з утримання паркувальних майданчиків."

Натомість на нову щойно презентовану парковку - безкоштовно не заїдеш. Висотно-ліфтовий автопаркінг привезли з Китаю. Легку металеву конструкцію збирають максимум за рік. Такі комплекси мають вирішити проблеми парковок на газонах та дитячих майданчиках, особливо у спальних масивах.

Денис Басс (заступник Київського міського голови): "Він дозволяє потроювати місце парковки. Фактично на одному і тому ж сегменті, ми можемо встановити, ну в залежності від етажності, вона може бути до 6 поверхів. Можна в шість раз фактично підвищити кількість парковочних місць."

Головне ноу-хау китайських парковок - їх можна встановлювати на боковій частині багатоповерхівки. Придбати таке паркомісце можна за 8 тисяч доларів.